همنواز

مت دیمون و بن افلک در فیلم RIP همکاری خواهند کرد

بنظر می رسد یک خبر داغ برای بازار تابستان امسال وجود دارد؛ طبق گزارش Deadline، مت دیمون و بن افلک بازیگران اصلی فیلم RIP خواهند بود.

این فیلم را «جو کارناهان» کارگردانی و نویسندگی خواهد کرد. کمپانی «Artists Equity» متعلق به «افلک» و «دیمون»، این فیلم را تولید می‌کند و قرار است فیلمبرداری آن پاییز امسال آغاز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور مت دیمون و بن افلک در فیلم RIP

جزئیات فیلمنامه فعلا مخفی نگه داشته شده، اما گفته می‌شود یک اثر جنایی هیجان انگیز است. انتظار می رود این پروژه به زودی با استقبال خریداران سینما و استریم روبرو شود و توزیع کننده خود را پیدا کند.

از زمان راه اندازی کمپانی «Artists Equity» در نوامبر 2022، «دیمون» و «افلک» اولین فیلم خود با عنوان هوا را در بهار 2023 با نقدهای درخشان و فروش گیشه خوبی منتشر کردند.

فیلم RIP

از آن زمان، این استودیو مستند بزرگترین داستان عاشقانه ای که هرگز گفته نشد را برای آمازون «MGM Studios» و چیزهای کوچک شبیه این را که در جشنواره فیلم برلین امسال افتتاح شد و جایزه خرس نقره ای را برای بازیگر نقش مکمل زن، امیلی واتسون، کسب کرد، تولید کرده است.

در رابطه با فیلم RIP، این پروژه طی چند هفته اخیر به سرعت شکل گرفته است. در حالی که «افلک» مراحل پایانی فیلمبرداری دنباله حسابدار را سپری می‌کرد، او و «دیمون» به دنبال پروژه جدیدی تحت نظر کمپانی خود بودند. این دو در اوایل سال تلاش کردند تا یک فیلم جنایی هیجان انگیز دیگر با عنوان حیوانات بسازند، اما برنامه ریزی با حسابدار 2 مطابقت نداشت و آن پروژه متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید «افلک» و «دیمون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *