پخش چهار سریال جدید از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم در اقدامی جدید، 4 سریال جدید را برای پخش در کنداکتور خود تدارک دیده است. این سریال‌ها که از ژانرهای مختلفی هستند، به زودی جایگزین مجموعه‌های در حال پخش این شبکه خواهند شد.

اولین سریال، شرم نام دارد و یک ملودرام اجتماعی است که به کارگردانی «احمد کاوری» در سال 1399 از شبکه سه سیما پخش شده بود. در این سریال بازیگرانی همچون زنده یاد «سیروس گرجستانی»، «فاطمه گودرزی»، «ابوالفضل پورعرب» و «فریبا متخصص» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش چهار سریال جدید از شبکه آی فیلم

دومین سریال جدید، بیمار استاندارد نام دارد و یک سریال کمدی است که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سال 1395 از شبکه یک سیما پخش شده است. «جواد عزتی»، «بابک حمیدیان»، «علیرضا خمسه»، «شیلا خداداد» و «پوریا پورسرخ» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سومین سریال، حصیر سرد نام دارد و یک سریال تاریخی است که به کارگردانی «قاسم جعفری» در سال 1384 از شبکه یک سیما پخش شده بود. «پرویز پرستویی»، «مهدی سلطانی‌سروستانی»، «فرهاد اصلانی»، «بهناز جعفری» و «محمد مطلوب» از جمله بازیگران این سریال هستند.

چهارمین و آخرین سریال جدید، زندگی شگفت‌انگیز است نام دارد. در این سریال بازیگرانی همچون مرحوم «رضا داودنژاد»، «سحر ولدبیگی»، «حمید لولایی»، «خشایار راد» و «مهران رجبی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه آی فیلم

پخش این سریال‌ها از 31 خردادماه آغاز خواهد شد و بینندگان می‌توانند از طریق شبکه آی‌فیلم آنها را تماشا کنند. انتخاب این سریال‌ها از میان مجموعه‌های پرمخاطب و محبوب سال‌های گذشته، نشان‌دهنده تلاش شبکه آی‌فیلم برای تنوع‌بخشی به برنامه‌های خود و پاسخ به سلیقه‌های مختلف مخاطبان است.

امید است که این سریال‌ها مورد استقبال بینندگان قرار بگیرند و لحظات خوشی را برای آنها رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال های جدید آی فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *