فیلم گلادیاتور 2 بزرگ‌ترین سکانس‌های اکشن را خواهد داشت

فیلم گلادیاتور 2 یکی از مورد انتظارترین آثار استودیو پارامونت است که اخیراً اعلام شد در این اثر شاهد صحنه‌های اکشن بسیار بزرگ و حماسی خواهیم بود.

در ارائه لیست فیلم‌های «پارامونت» در بارسلونا، فیلم Gladiator 2 به طور غیرمنتظره‌ای در رویداد اصلی بود. بازگشت «ریدلی اسکات» به رم باستان پس از تقریباً 25 سال با برپایی یک کولئوسوم غول پیکر مقوایی در اطراف سالن اصلی، در کنار لژیونرهای رومی با چهره‌های جدی، مورد توجه قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سکانس‌های اکشن بزرگ در فیلم گلادیاتور 2

اگرچه مخاطبان سینماکان در ایالات متحده ممکن است اولین نگاه را به دنباله مورد انتظار با بازی «پل مسکال» با بدنی عضلانی داشته باشند، اما در آن سوی اقیانوس اطلس، شرکت کنندگان CineEurope با دیدن تصاویری گسترده و بی سابقه از «مسکال» و همبازی‌اش «پدرو پاسکال»، به همراه یک تریلر هنوز اکران نشده، پذیرایی شدند.

«دنزل واشنگتن»، «کانی نیلسون» و «جوزف کوئین» نیز در این فیلم که قرار است در 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) اکران شود، بازی می‌کنند.

فیلم گلادیاتور 2

اسکات در مقدمه ای ویدیویی گفت که با وجود نزدیک به ربع قرن که از اولین قسمت فیلم گلادیاتور گذشته است، این دنباله ارزش صبر کردن را داشت. در همین حال، «مارک وین»، رئیس توزیع بین المللی تئاتر «پارامونت»، گفت که این فیلم دارای برخی از بزرگترین صحنه های اکشنی است که تا به حال در فیلم ضبط شده است.

حتی قبل از شروع ارائه، استودیو با نمایش یک ویدیوی طنز که به طور ویژه برای CineEurope ساخته شده بود، هیجان خود را نسبت به گلادیاتور 2 نشان داد. در این ویدیو، «وین» و اعضای مختلف تیمش در لباس رومی و گلادیاتور، صحنه‌هایی از فیلم اصلی را با دیالوگ‌هایی با شوخی‌های مختلف بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *