اسپین آف فیلم M3GAN ساخته خواهد شد

کمپانی‌های اتومیک مانستر و بلوم‌هاوس، در حال توسعه فیلم Soulm8te، اسپین آف فیلم M3GAN هستند، یک اثر جنایی با پیچشی تکنولوژیک که دنیای «مگان» را گسترش می‌دهد.

کمپانی بلوم‌هاوس، پس از انتشار یک بیانیه درباره ساخت فیلم Soulm8te درباره خلاصه داستان این فیلم اظهار کرد:

این فیلم درباره مردی است که برای کنار آمدن با فقدان همسر خود، یک اندرویدی با هوش مصنوعی به دست می‌آورد. او در تلاش برای ایجاد یک همدم واقعاً احساساتی، ناخواسته یک ربات عاشق بی‌خطر را به یک همسر روحی مرگبار تبدیل می‌کند.

این فیلم در ژانر تریلرهای خانگی دهه 90؛ اما با یک پیچش تکنولوژیک مدرن توصیف شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسپین آف فیلم M3GAN ساخته خواهد شد

«کیت دولان» (کارگردان فیلم تو مادر من نیستی) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت که کمپانی یونیورسال آن را برای اکران در تاریخ 2 ژانویه 2026 (13 دی 1404) در نظر گرفته است. او فیلمنامه اصلی را که توسط «رافائل جوردن» (نویسنده فیلم تفنگداران دریایی نجات) نوشته شده بود را بازنویسی کرد. داستان فیلم نیز توسط «جیمز وان» و «اینگرید بیسو» نوشته شده است.

«دولان» در بیانیه‌ای که پروژه جدید را اعلام می‌کند، گفت:

اساسا، من این فیلم را کاوش روابط و تنهایی می‌بینم. با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی، حقیقت‌های ماندگار انسانی وجود دارند که نمی‌توانیم از آن‌ها فرار کنیم و من مشتاقانه منتظر هستم تا به اعماق آن‌ها بپردازم.

اسپین آف فیلم M3GAN

«جیمز وان» و «جیسون بلوم»، تهیه‌کننده فیلم سولمیت هستند. «مایکل کلیر» و «جادسون اسکات» (از کمپانی اتومیک مانستر وان) تهیه‌کنندگی اجرایی را برعهده خواهند داشت. «آلینا گلاسثال» بر این پروژه از طرف کمپانی اتومیک مانستر نظارت خواهد کرد.

«وان» با اشاره به فیلم ترسناک علمی تخیلی موفق مگان 2022 که در گیشه بیش از 181 میلیون دلار فروش داشت، گفت:

Soulm8te یک افزودنی هیجان‌انگیز و اغواکننده به دنیای مگان است.

دنباله این فیلم با عنوان مگان 2.0 نیز برای اکران در تاریخ 27 ژوئن 2025 (6 تیر 1404) با بازیگرانی همچون «آلیسون ویلیامز» و «وایولت مک‌گراو» در نظر گرفته شده است. او در مورد فیلم جدید افزود:

ما از همکاری با «کیت» برای زنده کردن این داستان با دیدگاه سینمایی منحصر به فرد او هیجان‌زده هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم جدید و اسپین آف فیلم M3GAN چیست؟ آیا شما هم این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *