تاریخ پخش فیلم His Three Daughters مشخص شد

نتفلیکس تاریخ پخش فیلم His Three Daughters ساخته «آزازل جاکوبز»، فیلمساز تحسین شده را اعلام کرد. این فیلم یک درام خانوادگی جذاب با بازی درخشان «ناتاشا لیون»، «کری کان» و «الیزابت اولسن» است.

این فیلم که روی سه خواهر دوری افتاده تمرکز دارد که برای مراقبت از پدر بیمارشان گرد هم می‌آیند، در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) در سینماهای منتخب اکران خواهد شد و سپس در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) به صورت جهانی در نتفلیکس به نمایش درخواهد آمد. خبر تاریخ پخش His Three Daughters به همراه تصویری جدید به طور اختصاصی به ورایتی اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فیلم His Three Daughters مشخص شد

در این فیلم، بازیگران دیگری همچون «جی.ا. سندرز»، «رودی گالوان»، «خوزه فبوس» و «جاسمین بریسی» نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. نتفلیکس پس از اولین نمایش جهانی آن در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2023، حقوق جهانی آن را به مبلغ 7 میلیون دلار خریداری کرد.

«جاکوبز» که برای کارگردانی مطمئن خود در فیلم‌های مستقل موفق مانند عاشقان (2017) با بازی «دبرا وینگر» و خروج فرانسه (2020) با بازی «میشل فایفر» شناخته می‌شود، نویسندگی، کارگردانی و تدوین این فیلم را برعهده داشته است.

«اوون گلیبرمن»، منتقد ارشد فیلم ورایتی، از »جاکوبز» به عنوان فیلمسازی با اطمینان بی دردسر و تاثیرگذار تمجید و حتی این فیلم را با نسخه‌ای پر‌حرف از فیلم غریو و زمزمه‌ها (1973) ساخته «اینگمار برگمان» مقایسه کرد.

فیلم His Three Daughters قرار است یکی از مدعیان اصلی نتفلیکس برای فصل جوایز آینده باشد. «ناتاشا لیون»، «کری کان» و «الیزابت اولسن» به همراه «دنیل رنفرو برنس»، «مایا رودولف»، «پیتر فریدلند»، «نیل کینگ» و «سوفیا لین» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت داشته‌اند.

تاریخ پخش فیلم His Three Daughters

از نظر استراتژیک، تاریخ پخش فیلم His Three Daughters زمان‌بندی درخشانی دارد. این فیلم درست پس از پایان جشنواره فیلم تلوراید و یک هفته قبل از تورنتو به نمایش در می‌آید و گزینه‌ای عالی برای دوستداران سینما به عنوان برنامه‌ای متضاد به حساب می‌آید. این فیلم در همان روزی که دنباله مورد انتظار و کمدی-ماوراء‌الطبیعی «بیتل‌جوس» اکران می‌شود، به روی پرده می‌رود و جایگزینی احساسی را برای علاقمندان به سینما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پخش سریال His Three Daughters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *