از اوپنینگ انیمه Suicide Squad ISEKAI رونمایی شد

حالا که کمتر از یک هفته تا پخش انیمه Suicide Squad ISEKAI باقی مانده است، استودیو انیمه‌سازی برادران وارنر ژاپن، از اوپنینگ این مجموعه به طور رسمی رونمایی کرد.

اوپنینگ انیمه جوخه انتحاری همراه با معرفی چهار شخصیت جدید که به «هارلی کویین» و بقیه گروه ملحق خواهند شد، منتشر شد. تمامی مراحل کارگردانی، توسط استوری‌بورد و طراحی انیمیشن افتتاحیه انیمه Suicide Squad با آهنگ Another World اثر «تامویاسو هوتئی» توسط «تاکوجی میاموتو» در استودیو WIT انجام شده است.

میاموتو در زمان حضورش در استودیو MAPPA نیز همین مسئولیت‌ها را برای انیمیشن افتتاحیه بازی «رژه فانتوم جوجوتسو کایسن» برعهده داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از اوپنینگ انیمه Suicide Squad ISEKAI رونمایی شد

انیمه جوخه خودکشی به کارگردانی ارا «اوسودا» در استودیو WIT، با طراحی شخصیت‌های اصلی که توسط «آکیرا آمانو»، نویسندگی توسط تیم نویسندگان انیمه ویوی – آواز چشم فلوئوریت یعنی «تاپئی ناگاتسوکی» و «ایجی اومهارا»، تطبیق طراحی شخصیت‌ها برای انیمیشن توسط «نائوتو هوسودا» و موسیقی توسط «کن‌ایچیرو سوئه هیرو» ساخته شده است.

این مجموعه با پخش سه قسمت در تاریخ 27 ژوئن (7 تیر 1403) به صورت جهانی آغاز به پخش می‌کند و سپس به صورت تک‌قسمتی در هر هفته تا رسیدن به مجموع 10 قسمت ادامه خواهد داشت.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

در شهر گاتهام که جرم و جنایت بیداد می‌کند، «آماندا والر»، رئیس سازمان A.R.G.U.S. گروهی از جنایتکاران بدنام را برای یک ماموریت گرد هم می‌آورد که شامل «هارلی کوئین»، «ددشات»، «پیس‌میکر»، «کلیفیس» و «کینگ شارک» می‌شوند.

این ابرشرورها از طریق یک دروازه، به دنیایی دیگر می‌روند. دنیایی با شمشیر و جادو، جایی که اورک‌ها جولان می‌دهند و اژدها بر آسمان حکومت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک انیمه بر اساس شخصیت‌های دنیای دی سی و سوساید اسکواد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *