همنواز

بازیگران فصل دوم سریال Beef تغییر کردند

پس از موفقیت فصل اول که شامل کسب تمام جوایز امی بود، فصل دوم سریال Beef به روی چهره‌های سرشناسی مانند «اسکار آیزاک» تمرکز می‌کند.

نشریه ددلاین می‌گوید که «اسکار ایزاک» و «کری مولیگان»، در حال مذاکره برای بازی در فصل دوم سریال مشاجره هستند. همانطور که ددلاین پیش از این گزارش داده بود، «چارلز ملتون» و «کالی اسپینی» نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت. سرویس استریم نتفلیکس، همچنان در مورد مذاکره با «آیزاک» و «مولیگان» اظهارنظری نکرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فصل دوم سریال Beef تغییر کردند

منابع آمریکایی می‌گویند که فصل دوم Beef حول محور دو زوج درگیر با هم می‌چرخد. این منابع اضافه می‌کنند که هنوز چراغ سبز رسمی برای فصل دوم داده نشده است.

«آیزاک» اخیراً با بازی در سریال کوتاه صحنه‌هایی از یک ازدواج (Scenes From a Marriage) از شبکه HBO که نامزدی امی را برای او به ارمغان آورد، در زمینه سریال‌های محدود موفق بوده است. از آن زمان، او فیلمبرداری فیلم دست دانته (Hand of Dante) ساخته «جولین اسچنبل» با بازی در مقابل «جیسون موموآ» را به پایان رساند و در حال حاضر در حال فیلمبرداری فیلم فرانکنشتاین به کارگردانی «گیرمو دل تورو» است که در آن نقش دکتر «فرانکنشتاین» را بازی می‌کند.

«مولیگان» نیز پس از بازی در فیلم تحسین‌شده ماستریو (Maestro) در کنار «بردلی کوپر»، به این پروژه پیوسته است. این نقش برای او نقدهای مثبت و جوایزی از جمله نامزدی بهترین بازیگر زن اسکار را به همراه داشت. او همچنین به تازگی در فیلم فضانورد نتفلیکس در کنار «آدام سندلر» دیده شد.

فصل دوم سریال Beef

نقش‌هایی که «آیزاک» و «مولیگان» قرار است بازی کنند، قبلاً برای «جیک جیلنهال» و «آن هاتاوی» در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. نمایندگی «اسکار آیزاک» برعهده WME است. نمایندگی «کری مولیگان» را نیز Julian Belfrage Associates و CAA بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی این دو بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *