تولید سریال پایتخت 7 به صورت رسمی آغاز شد

خبر خوش برای طرفداران سریال پایتخت 7 در راه است. با اعلام رسمی «هومن حاجی‌عبداللهی» فیلمبرداری فصل هفتم این مجموعه پرطرفدار آغاز شد.

«هومن حاجی عبداللهی»، بازیگر نقش «رحمت» در این سریال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را به طور رسمی اعلام کرد. او در این پست نوشت:

شروع پایتخت 7 به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تولید سریال پایتخت 7 به صورت رسمی آغاز شد

هنوز تاریخ دقیق پخش فصل 7 پایتخت مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که قرار است برای نوروز 1404 آماده پخش شود. فصل ششم پایتخت که در نوروز 1400 پخش شد، حواشی بسیاری به همراه داشت. برخی از منتقدان این فصل را ضعیف‌ترین فصل پایتخت می‌دانستند و معتقد بودند که دیگر این سریال حرفی برای گفتن ندارد. با این حال، پایتخت همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی است و طرفداران زیادی دارد.

هنوز مشخص نیست که داستان فصل هفتم سریال پایتخت در چه مکانی و حول‌محور چه رویدادی خواهد بود؛ اما با توجه به اینکه فصل ششم با فوت پدر خانواده به پایان رسید، احتمالاً در این فصل شاهد اتفاقات جدیدی در زندگی خانواده «نقی» خواهیم بود.

سریال پایتخت 7

بازیگران اصلی سریال پایتخت از جمله «محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «ریما رامین‌فر»، «هومن حاجی عبداللهی»، «بهرام افشاری» نیز در فصل هفت پایتخت نیز حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود که پایتخت 7 نیز مانند فصل‌های قبلی با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت قسمت جدیدی از مجموعه پایتخت چیست؟ آیا می‌تواند مانند فصل‌های اول موفق ظاهر شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *