تریلر فصل چهارم سریال Snowpiercer منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر فصل چهارم سریال Snowpiercer ، جدال‌های مرگبار فصل پایانی را به شکلی خاص برجسته می‌کند تا طرفداران این مجموعه، از پایان آن راضی باشند.

پس از خبری مبنی بر اینکه قسمت‌های پایانی این مجموعه علمی-تخیلی آخرالزمانی از شبکه TNT پخش نخواهند شد، در ماه مارس خبری آمد که نشان داد فصل 4 سریال Snowpiercer خانه جدیدی در AMC و AMC+ پیدا کرده است.

این توافق به این دلیل انجام شد که قسمت‌ها قبلاً فیلمبرداری و تکمیل شده بودند و پس از بیش از دو سال وقفه، به داستان‌های اصلی خاتمه می‌دهند. حال AMC+ پیش از شروع این مجموعه در ماه آینده، اولین تریلر فصل 4 Snowpiercer این فصل را منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال Snowpiercer منتشر شد

این سریال که اقتباسی از فیلم به همین نام ساخته «بونگ جون-هو» در سال 2013 و رمان فرانسوی Le Transperceneige است، با قسمت‌های جدید از روز یکشنبه، 21 جولای 2024 (31 تیر 1403)، ساعت ۹ شب به وقتِ شرق آمریکا در AMC و AMC+ بازخواهد گشت.

فصل 3 سریال Snowpiercer با ظهور «ملانی کاویل» (با بازی جنیفر کانلی) به عنوان رهبر موتور ابدی و رهبری مسافرانی که تصمیم می‌گیرند برای امنیت خود در قطار Snowpiercer باقی بمانند، به پایان رسید. در همین حال، «آندره لیتون» (با بازی دیوید دیگز)، رهبری بیگ آلیس را برعهده دارد. او تصمیم می‌گیرد به مکان‌های ناشناخته سفر کند و به مکانی جدید برود؛ اما در مسیرهای متناقضشان، هر دو با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

تریلر فصل چهارم سریال برف شکن نشان می‌دهد که 100 مسافر، خود را در واگن قطاری که بخشی از آن آسیب دیده است، گرفتار می‌بینند. آن‌ها در معرض خطر یخ‌زدن قرار دارند؛ مگر اینکه «ملانی» تسلیم شود. در این پیش‌نمایش، به دخالت شوم شخصیت جدیدی با بازی «کلارک گرگ»، نیز اشاره شده است.

این تریلر علمی-تخیلی که با بازیگران پرشماری از جمله «شان بین»، «روآن بلانچارد»، «آلیسون رایت»، «میکی سمنر»، «عیدو گلدبرگ»، «سام اوتو»، «شیلا وند»، «مایک اومالی» و «کیتی مک‌گینس»، این واقعیت را برجسته می‌کند که ده قسمت آینده فصل آخر خواهند بود؛ اما پیش از آن، پیچش‌های داستانی و اتفاقات غیرمنتظره بسیاری وجود دارد که همچنان باید فاش شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سه فصل ابتدایی این سریال چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *