ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک

به تازگی ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک که ژانر اجتماعی دارد اعلام شد و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان پخش به تماشای آن بپردازند.

این سریال در ژانر اجتماعی، داستان زندگی نوجوانی به نام «هادی» را از سال 1376 تا 1385، یعنی تا زمان شهادت او به عنوان مدافع حرم، روایت می‌کند. فراری در فضای درام و با هدف معرفی شهدای مدافع حرم ساخته شده و جایگزین سریال رخنه در کنداکتور پخش شبکه یک می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال فراری

«هدایت هاشم»ی، «نسرین بابایی»، «حسین رفیعی»، «شهرام قائدی»، «علی زرمهری»، «شهین تسلیمی»، «جواد خواجوی»، «شهروز آقایی پور»، «مجید پتکی»، «افشین آقایی»، «حسین اجاقلو» و «زین العابدین تقی‌پور» از جمله بازیگران این سریال هستند.

فراری در 30 قسمت و در دو فصل تولید شده است. همانطور که گفته شد این سریال به زندگی و رشادت‌های یک شهید مدافع حرم می‌پردازد که در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

ساعت پخش سریال فراری

هدف از ساخت این سریال، معرفی شهدای مدافع حرم است. فراری اولین سریال تلویزیونی با موضوع شهدای مدافع حرم در سال 1403 است و ساخت این مجموعه در لوکیشن‌های مختلفی در ایران انجام شد. برخی از منتقدان معتقدند که فراری می‌تواند دیدگاه جدیدی را به مخاطبان در مورد شهدای مدافع حرم ارائه دهد.

از شنبه 9 تیرماه، سریال فراری به کارگردانی «امیر داسارگر» و تهیه‌کنندگی «امیر پوروزیری» و «سجاد نصرالهی‌نسب»، هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال فراری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *