تاریخ اکران فیلم Here مشخص شد

به تازگی تاریخ اکران فیلم Here (اینجا)، جدیدترین اثر رابرت زمکیس (Robert Zemeckis)، مشخص شد و گفته می‌شود که او در این فیلم با تام هنکس همکاری دارد.

«رابرت زمکیس» کارگردان شناخته شده‌ای است که فیلم‌های نمادین زیادی از بازگشت به آینده تا فارست گامپ» را ساخته و در سال 1995 جایزه بهترین کارگردانی اسکار را برای او به ارمغان آورد. از آخرین آثار او می‌توان به پینوکیوی لایو اکشن «دیزنی» و بازسازی فیلم جادوگران اشاره کرد. حالا «زمکیس» با فیلمی جدید با عنوان اینجا دوباره با «تام هنکس» همکاری می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Here

طبق اعلامیه مطبوعاتی استودیو، تاریخ اکران فیلم تغییر کرده است. قرار بود این فیلم ابتدا در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) به صورت اختصاصی در لس‌آنجلس و نیویورک اکران شود و سپس در تاریخ 22 نوامبر (2 آذر 1403) به صورت محدود اکران شود و در نهایت در تاریخ 27 نوامبر (7 آذر 1403) اکران گسترده داشته باشد؛ اما حالا اکران گسترده فیلم به تاریخ 15 نوامبر منتقل شده است.

تاریخ اکران فیلم Here

این فیلم اثری اورجینال از کارگردان، نویسنده و بازیگران فیلم فارست گامپ خواهد بود که درباره چندین خانواده و مکان خاصی است که در آن زندگی می‌کنند. داستان در طول نسل‌ها سفر می‌کند و تجربه انسانی را به ناب‌ترین شکل به تصویر می‌کشد.

فیلم اینجا به کارگردانی «رابرت زمکیس»، نویسندگی «اریک روت» و «زمکیس» و با الهام از رمان گرافیکی تحسین‌شده «ریچارد مک‌گوایر» ساخته شده است. «تام هنکس» و «رابین رایت» در این فیلم که روایتگر عشق، فقدان، خنده و زندگی است، بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Here چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *