نخستین تریلر فیلم Nosferatu منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Nosferatu منتشر شد و در آن نشان داد که «بیل اسکارشگورد»، پس از بازی در نقش دلقک پنی‌وایز، حالا قرار است به یکی از مشهورترین خون‌آشام‌های تمام دوران، نوسفراتو، در بازآفرینی جدید «رابرت اگرز» از فیلم صامت اکسپرسیونیسم آلمان 1922 تبدیل شود.

طرفداران سینمای وحشت، باید منتظر بمانند تا کل ظاهر «بیل اسکارشگورد» را در نقش «کنت اورلاک» ببینند؛ زیرا اولین تریلر فیلم نوسفراتو همچنان چهره کامل خون‌آشام را به صورت راز نگه داشته است. «اسکارشگورد» به جز چند نمای کوتاه، به سختی در این ویدیو دیده می‌شود، اما حضور وهم‌انگیز شخصیت او به شدت برجسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر فیلم Nosferatu منتشر شد

کارگردان و نویسنده فیلم نوسفراتو، «رابرت اگرز» است که به لطف کارگردانی فیلم‌هایی مانند جادوگر و فانوس دریایی، مورد علاقه طرفداران سینمای وحشت است. آخرین فیلم «اگرز»، حماسه انتقام وایکینگ‌ها با عنوان مرد شمالی بود که آن هم توسط فوکوس فیچرز منتشر شد.

طبق خلاصه داستان، نوسفراتو یک داستان گوتیک وسواس‌آلود بین یک زن جوان تسخیر شده و خون‌آشام وحشتناکی است که به او دلباخته و وحشتی وصف‌ناپذیر به بار می‌آورد.

«لیلی-رز دپ» در نقش «الن هوتِر»، زنی که نوسفراتو به او وسواس دارد، بازی می‌کند. «نیکلاس هولت» در نقش «توماس هوتِر»، شوهر «الن» و یک کارگزار املاک است که با مشتری جدیدش بدون اینکه بداند او یک خون‌آشام چند صد ساله است، ارتباط برقرار می‌کند.

سایر بازیگران این فیلم «آرون تیلور-جانسون» در نقش «فردریش هاردینگ»، «اما کورین» در نقش «آنا هاردینگ» و «ویلم دفو» در نقش پروفسور «آلبرت ابرهارت فون فرانتس» هستند.

پیش از این، قرار بود «هری استایلز» و «آنا تیلور-جوی» به ترتیب در نقش «توماس هوتِر» و «الن هوتِر» بازی کنند؛ اما هر دو به دلیل تداخل در برنامه‌ریزی انصراف دادند. تریلر Nosferatu یادآور شد که این فیلم قرار است در 25 دسامبر 2024 (5 دی 1403) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Nosferatu چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *