انیمیشنی با محوریت شخصیت خره در دنیای شرک ساخته می‌شود

تقریبا 25 سال از زمانی که شرک برای اولین‌بار روی پرده سینما آمد گذشته و تقریباً 15 سال از آخرین حضور شرک، خره و پرنسس فیونا می‌گذرد. حالا چندی پیش، «ادی مورفی» از ساخت انیمیشن خره خبر داد.

ادی مورفی، در مصاحبه‌ای با «استیو وینتراوب» از وبسایت کلایدر برای فیلم آینده‌اش، بیورلی هیلز گاپ: اکسل اف، خبرهای هیجان‌انگیزی را برای طرفداران فرنچایز محبوب شرک فاش کرد. او نه تنها گفت که شرک 5 در دست ساخت قرار دارد، بلکه همچنین تأیید کرد که انیمیشن خره شرک ، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این فرنچایز، فیلم مستقل خودش را دریافت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن خره ساخته می‌شود

در طول مصاحبه، وینتراوب به موفقیت‌های اخیر انیمیشن‌های سینمایی مانند کونگ فو پاندا 4 و گربه چکمه پوش اشاره کرد که هر دو علاقه به مجموعه شرک را دوباره زنده کرده‌اند. کونگ فو پاندا 4 پس از اکران در سال جاری 545,3 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و مجموع کل جهانی این فرنچایز را به بیش از 2,3 میلیارد دلار رساند، در حالی که گربه چکمه پوش: آخرین آرزو 485,5 میلیون دلار در سطح جهانی به دست آورد که بیش از 5 برابر بودجه تولید گزارش شده آن بود. هر دو فیلم نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند.

«مورفی» در این مصاحبه گفت:

ما چند ماه پیش شروع به ساخت شرک 5 کردیم. من این کار را انجام دادم، اولین قسمت را ضبط کردم و امسال آن را تمام خواهیم کرد. شرک قرار است اکران شود و خره در شرک نیز فیلم خودش را خواهد داشت.

انیمیشن خره

«مورفی» که از زمان اولین فیلم شرک در سال 2001 صداپیشگی خره دوست‌داشتنی و خنده‌دار را برعهده داشته است، در مورد برنامه های فیلم انفرادی شخصیت خود توضیح داد. وقتی از او پرسیده شد که آیا به طور همزمان برای هر دو پروژه ضبط می‌کند، توضیح داد:

نه، نه به طور همزمان. فکر می‌کنم شرک در سال 2025 اکران شود، ضبط آن را شروع کردم و فیلم خره را بعد از آن کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم مستقل از شخصیت خره چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *