تاریخ اکران فیلم Nobody 2 مشخص شد

بامداد امروز، نشریه ورایتی تأیید کرد که «باب ادنکرک» برای فیلم Nobody 2 بازخواهد گشت و این بار این فیلم کارگردانی متفاوت خواهد داشت.

دنباله فیلم اکشن هیجان‌انگیز 2024 توسط «تیمو تجانتو»، کارگردان اهل اندونزی که برای فیلم‌های شب برای ما می‌آید (The Night Comes for Us) و باشد که شیطان تو را ببرد (May the Devil Take You) و همچنین فیلم‌های ترسناک هیجان‌انگیز وی/اچ/اس/2 (V/H/S/2) و وی/اچ/اس/94 (V/H/S/94) شناخته می‌شود، کارگردانی خواهد شد.

«تجانتو» به همراه «کیمو استامبول»، یکی از اعضای گروه فیلمسازی برادران مو است. آن‌ها با هم فیلم‌های وحشتناک (Macabre)، قاتلان (Killers) و هدشات (Headshot) را نوشته و کارگردانی کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Nobody 2 مشخص شد

فیلم هیچکس 2 از کمپانی یونیورسال پیکچرز در ماه اوت امسال تولید خود را آغاز می‌کند. این فیلم قرار است در 15 اوت 2025 (24 مرداد 1404) اکران شود. هنوز حضور هیچ بازیگری دیگری اعلام نشده است، اما منابع می‌گویند «کانی نیلسن» در نقش «بکا منسل»، همسر شخصیت اصلی با بازی «ادنکرک»، بازخواهد گشت.

درکنار «آرون رابین»، «ادنکرک» و «عمیر الیام»، فیلمنامه‌نویس دنباله Nobody خواهند بود. تهیه‌کنندگان این اثر، شامل «مارک پرویسیرو» از ادنکرک پرویسیرو انترتینمنت، «برادن افترگود» از Eighty Two Films و «دیوید لیچ» و «کلی مک‌کومیک» هستند. «ایلیا نایشولر» کارگردانی اولین فیلم را برعهده داشت که در مارس 2201 به صورت سینمایی اکران شد و 57 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

فیلم Nobody 2

فیلم Nobody داستان مرد خانواده‌ای را روایت می‌کند که هویت واقعی او به عنوان یک قاتل حرفه‌ای پس از ورود دو سارق به خانه‌اش فاش می‌شود. او خیلی زود وارد یک جنگ خونین با یک رئیس مافیای روس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم هیچکس 1 چه بود؟ آیا این اثر را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *