با اعلام شبکه HBO سریال Lanterns در دست ساخت است

HBO به طور رسمی ساخت سریال Lanterns را که اولین نمایش لایو اکشنی است که به طور خاص برای استودیو دی سی تحت ریاست مشترک «جیمز گان» و «پیتر سفران» ساخته می‌شود را تایید کرد.

این سریال سفارش ساخت مستقیم 8 قسمتی را از HBO، با «کریس ماندی» (کارگردان کارآگاه حقیقی: سرزمین شب، اوزارک) به عنوان سرپرست نویسنده و تهیه کننده اجرایی دریافت کرده است،

علاوه بر این، «دیمون لیندلوف» و «تام کینگ» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال فانوس ها حضور خواهند داشت. بخش تلویزیونی برادران وارنر با همکاری استودیو دی سی و HBO این سریال را بر اساس کمیک‌های «گرین لنترن» از دی سی تولید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


با اعلام شبکه HBO سریال Lanterns در دست ساخت است

این سریال داستان «هال جوردن» و «جان استوارت»، دو عضو سپاه فانوس سبز را روایت می‌کند؛ تیمی بین کهکشانی که وظیفه دارد با استفاده از حلقه‌هایی که قدرت‌های فرا انسانی اعطا می‌کنند، از قلمرو خاصی از جهان هستی در برابر شر محافظت کند.

براردان وارنر اعلام کرده که در سریال گرین لنتر ، دو پلیس بین کهکشانی هستند که درگیر یک راز تاریک زمینی با بررسی یک قتل در قلب آمریکا می‌شوند.

«هال جردن»، یک خلبان آزمایشی در کتاب‌های مصور، برای اولین‌بار توسط «رایان رینولدز» در فیلم گرین لنترن در سال 2011 به تصویر کشیده شد. «استوارت» که یک کهنه سرباز ارتش است، از اولین ابرقهرمانان سیاه‌پوست دی سی به شمار می‌رود. «ناتان فیلیون» قرار است در فیلم سوپرمن «جیمز گان» که در ژوئیه 2025 اکران خواهد شد، نقش «گای گاردنر»، یکی دیگر از اعضای فانوس سبز را بازی کند.

«کیسی بلویز»، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بخش محتوای HBO و مکس، گفت:

ما از اینکه دوباره با «کریس ماندی» و «دیمون لیندلوف» متحد می‌شویم، در حالی که آنها برای این برداشت تازه از گرین لنترن دی سی با «تام» همکاری می‌کنند، هیجان‌زده هستیم. این سریال لایو اکشن جدید، به عنوان بخشی از چشم‌انداز «جیمز» و «پیتر» برای دنیای دی سی، دوران هیجان‌انگیز جدیدی را رقم خواهد زد.

سریال Lanterns

طبق برنامه قبلی که قرار بود تمام مالکیت‌های فکری با منشا برادران وارنر را زیر برند مکس قرار دهد، فانوس‌ها در ابتدا با عنوان مکس اورجینال معرفی می‌شد؛ اما بر اساس تقسیم‌بندی جدیدی که «بلویز» به نشریه ورایتی گفت، پروژه‌های بزرگی مانند فانوس‌ها اکنون تحت برند اچ‌بی‌او اورجینال قرار می‌گیرند.

«گان» و «سفران» برای اولین‌بار در ژانویه 2023، زمانی که لیست اولیه عناوین خود را برای سینما و تلویزیون ارائه کردند، از برنامه خود برای ساخت سریال «گرین لنترن» خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس شخصیت فانوس سبز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *