تریلر فیلم Heretic منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر جدید فیلم Heretic (مرتد) با ژانر ترسناک و حضور هنرمندانی مثل «هیو گرانت»، «سوفی تاچر» و «کلویی ایست» منتشر شد و به زودی اکران می‌شود.

«هیو گرانت» در اولین تریلر فیلم ترسناک روان‌شناختی کمپانی «A24» با عنوان مرتد (Heretic)، استراتژی منحصربه‌فردی برای دلسرد کردن بازدیدکنندگان ناخواسته دارد. «سوفی تاچر» و «کلویی ایست» در این فیلم هم‌بازی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر و تاریخ اکران فیلم Heretic

فیلم Heretic به کارگردانی و نویسندگی «اسکات بک» و «برایان وودز»، در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) اکران خواهد شد. «سوفی تاچر» و «کلویی ایست» در نقش دو مبلغ مذهبی مسیحی هم‌بازی هستند که پس از در زدن به خانه «آقای رید» (با بازی «گرانت»)، به داخل دعوت می‌شوند، اما آن‌ها به زودی متوجه خواهند شد که صاحب‌خانه‌ی شوم‌شان قصد ندارد اجازه دهد آن‌جا را ترک کنند.

«گرانت» در تریلر، در حالی که دو مهمانش را به سمت دو درِ بسته هدایت می‌کند، می‌گوید:

«اگر می‌خواهید بروید، نگه‌تان نمی‌دارم. اما می‌خواهم بر اساس ایمانتان، انتخاب کنید که از کدام در رد شوید.»

بعداً، «گرانت» پیام هشداردهنده‌ای برای این زنان دارد:

«قلب‌تون تندتر میزنه. حتی ممکنه باعث بشه بخواین بمیرین.»

«بک» و «وودز» که با فیلمنامه فیلم ترسناک موفق یک جای ساکت (A quiet place) در سال 2018 شناخته شدند، به تازگی فیلمنامه بوگیمَن (Boogyman) را نوشتند و کارگردانی فیلم اکشن 65 با بازی «آدام درایور» را برعهده داشتند.

هر دوی این فیلم‌ها سال گذشته اکران شدند. آن‌ها به همراه «جولیا گلاوسی»، «استیسی شر» و «ژانیت ولتورن» به عنوان تهیه‌کننده در فیلم مرتد (Heretic) حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Heretic چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *