تریلر فیلم Here منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز تریلر فیلم Here ساخته «رابرت زمکیس» را منتشر کرد. این فیلم ششمین همکاری بین کارگردان فیلم فارست گامپ و بازیگر نقش اول آن، «تام هنکس» است.

فیلم Here که بر اساس رمان گرافیکی «ریچارد مک گوایر» ساخته شده، داستان یک خانه طی یک قرن و همه آدم‌هایی که در آن زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند. دوربین در طول کل فیلم 104 دقیقه‌ای، بدون حرکت در یک زاویه ثابت قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Here منتشر شد

زوج اصلی فیلم را «هنکس» و «رابین رایت» بازی می‌کنند. فیلمنامه این اثر توسط «زمکیس» و «اریک روت»، نویسنده فیلمنامه فارست گامپ نوشته شده است.

«هنکس» نقش «ریچارد»، نوجوان نسل ویتنام را بازی می‌کند و در سمتی دیگر، «راین» نقش «مارگارت»، دوست دختر و همسر نهایی او را بر عهده دارد. این زوج با استفاده از گریم و تکنولوژی جوان‌سازی، فیلم را در سن نوجوانی شروع می‌کنند و تا اواخر دهه 80 زندگی‌شان را به تصویر می‌کشند.

در کنار آن‌ها، «پل بتانی» و «کلی رایلی» نقش پدر و مادر «ریچارد» را دارند. «میشل داکری» و «گویلیم لی» زوجی در اوایل دهه 1900 هستند و «دیوید فین» و «اوپهیلا لوویباند» در نقش یک مخترع و مدل در دهه 20 ظاهر می‌شوند.

«زمکیس» در مصاحبه‌ای با یک مجله آمریکایی گفت:

همیشه به دلایلی، به عنوان یک متخصص جلوه‌های ویژه شناخته می‌شوم، اما هدف من در فیلم اینجا این است که این عنوان را به طور کامل بپذیرم تا به مخاطبان چیزهایی را نشان دهم که در زندگی واقعی نمی‌بینند.

زمکیس می‌گوید:

هم «تام» و هم «رابین» بلافاصله متوجه شدند که خب، باید برگردیم و آن چیزی را که 50 و 40 سال پیش بودیم را نشان دهیم و باید آن انرژی، آن نوع حالت و حتی صدایمان را کمی بلندتر کنیم.

تریلر فیلم اینجا مشخص کرد که این اثر در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سبک فیلم‌ها و استفاده از این تکنولوژی در سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *