رامبد جوان کارگردان فیلم سن پطرزبورگ 2 شد

خبرها حاکی از آن است که «رامبد جوان»، کارگردان و بازیگر قدیمی ایرانی، قرار است پس از چندین سال به سینما بازگردد و فیلم سن پطرزبورگ 2 را کارگردانی کند.

به نقل از رسانه اینترنتی ایران آرت، دنباله فیلم سینمایی کمدی و پرمخاطب سن‌پطرزبورگ، توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد و بازیگرانی همچون «محسن تنابنده» و «پیمان قاسم خانی»، یک بار دیگر در نقش‌های اصلی، در این فیلم کمدی حضور پیدا خواهند کرد. همچنین، «حمید اعتباریان» که یکی از تهیه‌کنندگان قدیمی سینمای ایران است، وظیفه تهیه‌کنندگی این دومین فیلم سن پطرزبورگ را نیز به‌عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رامبد جوان کارگردان فیلم سن پطرزبورگ 2 شد

«پیمان قاسم‌خانی» نویسنده اولین فیلم این مجموعه نیز در حال حاضر نگارش فیلمنامه است و به احتمال زیاد، فیلمبرداری این کار پایان سال آغاز شود. فیلم سن‌پطرزبورگ، در سال 1388 شمسی به کارگردانی «بهروز افخمی» و نویسندگی «پیمان و مهراب قاسمخانی» ساخته شد و توانست توجه مخاطبان و منتقدان زیادی را به خودش جلب کند.

این فیلم، داستان دو خلافکار خرده‌پا را روایت می‌کند که از وجود گنجی به شکل عقاب دو سر که میراث تزار روسیه است، خبردار می‌شوند. هر دو در تلاش برای به دست آوردن این گنج با ارزش، به اتفاقات جالبی برخورد می‌کنند.

سن پطرزبورگ 2

علاوه بر «محسن تنابنده» و «پیمان قاسمخانی»، در قسمت ابتدایی بازیگرانی همچون «امین حیایی»، «اندیشه فولادوند»، «شیلا خداداد» و «سروش صحت» حضور داشتند. هنوز لیست بازیگران سری جدید این فیلم مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم دیگر از سن پطرزبورگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *