تریلر انیمه The Imaginary منتشر شد

کمپانی «میلان رکوردز» موسیقی متن کامل انیمیشن سینمایی یک ماجرای خانوادگی را روی تریلر انیمه The Imaginary منتشر کرده است.

این انیمه سینمایی در تاریخ 5 ژوئیه 2024 (15 تیر 1403) به صورت اختصاصی از نتفلیکس پخش خواهد شد. این موسیقی متن شامل 28 قطعه است که موسیقی متن اصلی ساخته‌ی «کنجی تامایی» و «ایج‌هااسپرینگز» و همچنین آهنگ تم اصلی فیلم با عنوان هیچ چیز غیرممکن نیست اثر گروه A Great Big World با همراهی «ریچل پلتن» را شامل می‌شود که در تیتراژ پایانی فیلم نیز است.

موسیقی متن همچنین دارای نسخه‌ای به‌روز شده از آهنگ فولکلور ایتالیایی Voglio una casa اثر «لوچیلا گالئازی» است که خواننده مشهور به طور خاص برای این فیلم دوباره آن را ضبط کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه The Imaginary منتشر شد

نتفلیکس همچنین پیش از اکران این انیمیشن در سرویس استریم خود، دومین تریلر The Imaginary دوبله انگلیسی را منتشر کرد. «یوشی‌یوکی» کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. وی پیش از این، در انیمیشن Ni no Kuni محصول 2019 حضور داشت و به عنوان طراح شخصیت در بازی ویدیویی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom فعالیت کرده است. «یوشی‌آکی نیشیمورا» نیز به عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارد.

این انیمیشن بر اساس رمان به همین نام اثر «ای.اف. هارولد» و «امیلی گراوت» در سال 2014 ساخته شده است. این انیمیشن در ابتدا قرار بود در تابستان 2022 اکران شود؛ اما به تعویق افتاد.

نتفلیکس پیش از این تایید کرده بود که برای اکران اختصاصی انیمیشن‌های استودیو پونوک، با این استودیو قرارداد چند فیلمه منعقد کرده است.

استودیو پونوک خلاصه داستان The Imaginary را اینگونه توصیف می‌کند:

شخصیت اصلی یک ماجرای خانوادگی، «رادگر» نام دارد. او از تخیل یک دختر جوان متولد شده و یک پسر است که هیچکس نمی‌تواند او را ببیند و در دنیایی زندگی می‌کند که تخیلات می‌توانند توسط دیگران خورده شوند.

The Imaginary یک انیمه فانتزی فوق‌العاده تاثیرگذار و زیبا است که در آن «رادگر» و دوستان جدیدش در شهر موجودات خیالی سفری را آغاز می‌کنند که هیچکس نمی‌تواند آن را ببیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه The Imaginary چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *