همنواز

فیلمبرداری فصل دوم سریال Poker Face آغاز شد

با اعلام آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال Poker Face ، باید منتظر ادامه ماجراجویی‌های «ناتاشا لیون» و «ریان جانسون» در این مجموعه باشیم.

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال شبکه Peacock به بازگشت به صفحه‌نمایش‌ها نزدیک‌تر شده است. «تونی تست»، نویسنده و کارگردان این اثر، روز دوشنبه فاش کرد که فیلمبرداری فصل دوم Poker Face آغاز شده است.

با وجود اینکه جزئیات زیادی در مورد فصل 2 سریال Poker Face همچنان مخفی نگه داشته شده، این خبر نشان می‌دهد که «ناتاشا لیون»، بازیگر نقش اول سریال، کارگردانی قسمت دوم را برعهده خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل دوم سریال Poker Face آغاز شد

انتظار می‌رود فصل 2 پوکرفیس به عواقب قسمت پایانی فصل اول بپردازد، جایی که شخصیت «چارلی کِیل» با بازی «ناتاشا لیون»، خشم یک شخصیت شرور جدید، رئیس جنایتکار «بئاتریکس هاسپ» (با بازی ریا پیرلمان) را برانگیخت.

در تئوری، این موضوع می‌تواند فرصتی را برای «چارلی» جهت حل معماهای جدید فراهم کند؛ چیزی که به نظر می‌رسد «نورا زاکرمن» و «لیلا زاکرمن»، سرپرست‌های نویسندگان، در مصاحبه‌ی قبلی با مجله‌ی Variety به آن اشاره کرده‌اند.

«تونی تست» در رابطه با فصل دوم این سریال در یک توئیت، با انتشار یک عکس از پشت صحنه نوشت:

اولین روز فیلمبرداری فصل دوم سریال Poker Face . هنوز هم خوشحالم که می‌توانم باشم و به ساخت فصل جدید یکی از سریال‌های مورد علاقه‌ام کمک کنم.

فصل دوم سریال Poker Face

«نورا زاکرمن»، چند ماه پیش در رابطه با فصل دوم این سریال گفت:

ما مطمئناً ایده‌هایی داریم. چیزهای زیادی وجود داشت که می‌خواستیم در فصل اول انجام دهیم؛ اما کنار گذاشتیم و گفتیم این را دوست داریم. ما صبر می‌کنیم. جزئیات هنوز در حال نهایی شدن هستند. این یک انتخاب زودهنگام بود، فکر نمی‌کنم کسی انتظار چنین اتفاقی را به این زودی داشته باشد. بنابراین این یک چشم‌انداز واقعاً هیجان‌انگیز است.

«لیلا زاکرمن» نیز اضافه کرد:

ما اکنون در مورد چگونگی نوشتن این سریال و چگونگی نوآوری در این قالب بسیار بیشتر آموزش دیده‌ایم و فکر می‌کنم زمانی که برگردیم و نگاهی به برخی از آن دنیاها یا شخصیت‌ها یا قتل‌هایی که کنار گذاشتیم بیندازیم، ممکن است راه‌های تازه‌ای برای ورود به آن‌ها پیدا کنیم و دیده‌ایم که این نوع فرمول جواب می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پوکر فیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *