مایا هاوک: هر قسمت از فصل پنجم سریال Stranger Things مانند یک فیلم سینمایی است

«مایا هاوک»، بازیگر نقش «رابین» در سریال Stranger Things فاش کرد که فصل پنجم این سریال شامل قسمت‌های بسیار طولانی خواهد بود که هر کدام حس و حال یک فیلم سینمایی را القا می‌کنند.

«مایا هاوک»، در مصاحبه‌ای با Podcrushed Podcast گفت:

ما در حال ساخت 8 فیلم هستیم. قسمت‌ها خیلی طولانی هستند. «مت» و «راس» [شورانران سریال]، وظایف سنگینی بر دوش دارند. آن‌ها تیمی عالی از نویسندگان را در اختیار دارند. اما خودشان هم نقش پررنگی در این روند ایفا می‌کنند. آن‌ها خیلی می‌نویسند و کیفیت نوشته‌ها و داستان برایشان خیلی مهم است. به همین خاطر نوشتن هر فصل و فیلمبرداری آن زمان زیادی می‌برد.

«هاوک» با لحنی طعنه‌آمیز اضافه کرد که فصل پنجم Stranger Things کمی طلسم‌شده به نظر می‌رسد. این موضوع به تأخیرهای متعددی اشاره دارد که در طول 4 سال گذشته در روند تولید این سریال به وجود آمده است. شیوع ویروس کرونا در سال 2020 باعث تعطیلی ناگهانی فیلمبرداری فصل چهارم شد و اعتصاب نویسندگان و بازیگران در سال 2023 نیز تأخیری در شروع فیلمبرداری فصل پنجم تا اوایل سال 2024 ایجاد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل پنجم سریال Stranger Things

با وجود تأخیرهای فراوان، طرفداران Stranger Things می‌توانند منتظر پایانی حماسی برای این سریال محبوب باشند. «میلی بابی براون»، «دیوید هاربر»، «فین ولفهارد»، «کلب مک‌لاگلین»، «نوآ اشنپ»، «سیدی سینک»، «وینونا رایدر»، «چارلی هیتون»، «ناتالیا دایر»، «کارا بوینو»، «پرایا فرگوسن»، «برت گلمن»، «ادواردو فرانکو»، «لیندا همیلتون» و «جیمی کمپبل باور»، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همانطور که در فصل‌های گذشته نیز شاهد بودیم، برادران دافر وظیفه ساخت فصل پنجم چیزهای عجیب را نیز بر عهده دارند. انتظار می‌رود این فصل در 8 قسمت تولید و در سال 2025 از طریق نتفلیکس منتشر شود.

قسمت اول فصل پنجم با عنوان The Crawl شناخته می‌شود و کارگردانی آن را خود برادران دافر بر عهده دارند. «دن تراختنبرگ»، کارگردان فیلم‌هایی مانند 10 Cloverfield Lane و Prey نیز یکی دیگر از کارگردانان این فصل خواهد بود.

سریال Stranger Things

انتشار فصل پنجم سریال چیزهای عجیب بدون شک یکی از موردانتظارترین رویدادهای دنیای تلویزیون در سال 2025 خواهد بود. طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند داستانی که در طول 4 فصل گذشته روایت شده، چگونه به سرانجامی حماسی و راضی‌کننده خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Stranger Things چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *