همنواز

تریلر فیلم Afraid منتشر شد

تریلر فیلم Afraid با هنرمندی «جان چو» و با داستانی بسیار هیجان انگیز، اخیرا منتشر شد و به زودی در ماه آگوست امسال اکران می‌‌شود.

وبسایت «IGN» به صورت اختصاصی تریلر Afraid از کمپانی‌های «بلومهاوس» و «کلمبیا پیکچرز» را منتشر کرده که قرار است از 30 آگوست (9 شهریور) اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Afraid

در فیلم AFRAID، «کوریتیس» (با بازی «جان چو») و خانواده‌اش برای تست یک وسیله خانگی جدید و انقلابی انتخاب می‌شوند؛ یک دستیار دیجیتالی خانواده به نام «AIA». با ارتقا دادن خانه هوشمند به سطحی بالاتر، «AIA» پس از نصب تمام حسگرها و دوربین‌ها در خانه آن‌ها، به نظر می‌رسد که قادر به انجام هر کاری است.

طبق خلاصه رسمی داستان: او رفتارهای خانواده را یاد می‌گیرد و شروع به پیش‌بینی نیازهای آن‌ها می‌کند و او می‌تواند مطمئن شود که هیچ چیز  و هیچکس، سر راه خانواده‌اش قرار نمی‌گیرد.

تریلر این فیلم را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید:

علاوه بر «جان چو»، بازیگران این فیلم شامل «کاترین واترستون»، «هاوانا رز لیو»، «لوکیتا ماکسول» به همراه «دیوید دستمالچیان» و «کیت کارادین» هستند. قبلا این فیلم ترسناک با عنوان آن‌ها گوش می‌دهند (THEY LISTEN) شناخته می‌شد.

نویسنده و کارگردان این فیلم «کریس ویتز» است که از آثار او می‌توان به قطب‌نمای طلایی، دربارهٔ یک پسر، حماسه گرگ‌ومیش: ماه نو و عملیات نهایی اشاره کرد.

این فیلم به زودی در 30 آگوست (9 شهریور) به پرده سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم AFRAID چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های جدید هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *