همنواز

تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 مشخص شد

کمپانی لاینزگیت روز سه‌شنبه تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 با بازی «جسی آیزنبرگ» را در تاریخ 14 نوامبر 2025 (24 آبان 1404) به صورت اکران گسترده اعلام کرد.

در حال حاضر هیچ فیلم دیگری قرار نیست در آن تاریخ اکران شود. دیگر فیلم‌های مهمی که می‌خواهند در نوامبر 2025 اکران شوند عبارتند از، «بلید» و فیلم جدید «یورگوس لانتیموس» با بازی مجدد «اما استون» و «جسی پلمونز» که در تاریخ 7 نوامبر (14 آبان) اکران خواهند شد. همچنین زوتوپیا و شرور: قسمت دوم که در تاریخ 26 نوامبر به نمایش درخواهند آمد نیز در برنامه نوامبر سال آینده هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 مشخص شد

در حالی که هنوز جزئیاتی از داستان فیلم Now You See Me 3 فاش نشده است، این فیلم دوباره تماشاگران را با گروه شعبده‌بازان سارقی که چهار سوار نام دارند، آشنا می‌کند و در عین حال به نسل جدیدی از شعبده‌بازان می‌پردازد. این فیلم جدیدترین قسمت از مجموعه‌ای محسوب می‌شود که تاکنون در سراسر جهان بیش از 687 میلیون دلار فروش داشته است.

بازیگران اصلی نسخه‌های پیشین یعنی «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «ایلا فیشر»، «دیو فرانکو» و «مورگان فریمن» نیز در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. «جاستیس اسمیت»، «دومینیک سسا»، «آریانا گرینبلات» و «رزاموند پایک» از جمله بازیگرانی هستند که نقش‌های جدیدی را بر عهده گرفته‌اند.

تهیه‌کنندگان این فیلم «بابابی کوهن» و «الکس کرتسمن» از کمپانی سیکرت هایدآوت هستند و «مریت ویک» و «ارین جونز-وسلی» از طرف لاینزگیت بر این پروژه نظارت خواهند کرد.

تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3

لاینزگیت پس از اکران فیلم‌هایی مانند پسر دنیا را می‌کشد (Boy Kills World) و غریبه‌ها: فصل 1 (The Strangers: Chapter 1)، در برنامه‌ی اکران‌های آینده‌ی خود فیلم‌هایی مانند کشتن (Kill)، سرزمین‌های مرزی (Borderlands)، کلاغ (The Crow)، بازی قاتل (The Killer’s Game) و حماسه‌ی مگالوپولیس (Megalopolis) ساخته‌ی «فرانسیس فورد کاپولا» را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های Now You See Me چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *