سریال Arkham Asylum ساخته نخواهد شد

سریال Arkham Asylum یکی از آثاری بود که بسیاری از طرفداران دنیای دی‌سی (DC) منتظر آن بودند، اما اخیراً خبر نا امیدکننده‌ای به گوش رسیده است.

سریال تیمارستان آرکهام دیگر در «Max» ساخته نخواهد شد. طبق گزارش «ورایتی»، در اکتبر 2022 اعلام شد که «آنتونیو کامپوس» قرار بود نویسنده و سرپرست این سریال باشد و داستان آن در دنیای فیلم بتمن، ساخته‌ی «مت ریوز» قرار بگیرد؛ اما با توجه به اظهارات یک منبع آگاه، نسخه «کامپوس» ساخته نخواهد شد. با این حال، این فرد اشاره کرد که هنوز هم ممکن است پروژه‌ای جدید با محوریت تیمارستان بدنام آرکهام گاتهام در آینده ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Arkham Asylum

این خبر، مسیر پیچیده ساخت این سریال را فعلا به پایان می‌رساند. این سریال در ابتدا در جولای 2020 با تعهد ساخت یک فصل معرفی شد، اما در آن زمان قرار بود روی کارهای داخلی اداره پلیس گاتهام که در فیلم بتمن به تصویر کشیده شده بود، تمرکز کند.

«ترنس وینتر» برای نوشتن و تهیه‌کنندگی اجرایی آن انتخاب شده بود، اما او به دلیل اختلافات خلاقانه در نوامبر 2020 پروژه را ترک کرد. سپس «جو بارتون»، خالق سریال Giri/Haji، برای نوشتن فیلمنامه آن استخدام شد، اما در نهایت کمپانی «وارنر» با «بارتون» نیز قطع همکاری کرد.

سریال Arkham Asylum

«ریوز» سپس در مصاحبه‌ای در سال 2022 گفت که سریال اداره پلیس گاتهام ساخته نمی‌شود، اما داستان آن شروع به تکامل به چیزی که سریال Arkham Asylum شد، کرده است. او این سریال را مانند یک فیلم ترسناک یا یک خانه‌ی جن‌زده که همان آرخام است توصیف کرد.

سپس «کامپوس» به پروژه پیوست، اما مدت کوتاهی بعد از آن اعلام شد که «جیمز گان» و «پیتر سافران» مدیریت استودیو «دی‌سی» را برعهده خواهند گرفت و یک دنیای سینمایی و تلویزیونی جدید راه‌اندازی مجدد می‌کنند. «گان» در مجموعه‌ای از پست‌های رسانه‌های اجتماعی در دسامبر 2023 گفت که این سریال همچنان در حال توسعه است و تصریح کرد که قرار است در دنیای سینمایی DC جدید ساخته شود، نه در همان دنیای بتمن.

این به این معنی نیست که دنیایی که «ریوز» در بتمن ساخته است، بلااستفاده باقی خواهد ماند. پنگوئن، یک سریال جنایی با بازی «کالین فارل» در نقش ابرشرور اصلی، قرار است در ماه سپتامبر به نمایش درآید. «ریوز» همچنین روی بتمن 2 کار می‌کند، اگرچه تاریخ اکران این فیلم به تازگی از اکتبر 2025 به اکتبر 2026 به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو ساخت مجموعه Arkham Asylum چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *