تریلر پارت سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد

تریلر انیمه Bleach که بخش‌هایی از بخش سوم این انیمه جذاب و هیجان‌انگیز را نشان می‌دهد، هیجان طرفداران را به اوج رسانده است.

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War که در اکتبر 2022 برای اولین‌بار به نمایش درآمد، با قسمت سوم خود در اکتبر امسال بازمی‌گردد. Bleach: Thousand-Year Blood War Part 3 – The Conflict در میان انیمه‌های جدیدی بود که در Anime Expo 2024 اطلاعات جدیدی از آنها منتشر شد و بهترین تصاویر فصل جدید را به نمایش گذاشت، وجود داشت و حال باید دید که بخش سوم چگونه پیش خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Bleach منتشر شد

علاوه بر تأیید پخش قسمت‌های جدید در ماه اکتبر (مهر/آبان 1403) به عنوان بخشی از برنامه پاییزی 2024، تریلر پارت سوم انیمه بلیچ جزئیات هیجان‌انگیزی از داستان را فاش می‌کند.

این تریلر در Anime Expo و در غرفه Viz Media به نمایش درآمد و قهرمان داستان را بار دیگر به نوعی نشان می‌دهد که شمشیر خود را برای نبردی حماسی آماده می‌کند. این مجموعه در سال 2022 و پس از سال‌ها انتظار، به تلویزیون بازگشت.

از کودکی، «ایچیگو کوروَساکی» می‌توانست ارواح را ببیند، اما این توانایی زندگی او را به اندازه‌ی رویارویی‌اش با «روکیا کوچیکی»، عضوِ جامعه‌ی مرموزِ روح، تغییر نمی‌دهد.

Bleach: Thousand-Year Blood War با همکاری «تایتو کوبو»، خالق اثر و استودیو Pierrot، داستان را به اوج خود می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه انیمه‌های Bleach چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *