تریلر انیمه Ubel Blatt منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه Ubel Blatt ، یک اثر فانتزی تاریک به همراه تاریخ اکران آن منتشر شد و همچنین در ادامه مطلب علاوه بر تریلر می‌توانید پوستر آن را ببینید.

دو دهه پس از انتشار مانگای Ubel Blatt، بالاخره انیمه سریالی این اثر فانتزی تاریک، آماده‌ی پخش شد. این انیمه که اقتباسی از مانگای Young Gangan است، با تریلر و پوستری جذاب، طرفداران را به وجد آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Ubel Blatt

همانطور که در تریلر منتشر شده مشاهده می‌شود، دنیای Ubel Blatt به زیبایی در قالب انیمه جان گرفته است. این انیمه سریالی که توسط «تاکاشی نائویا» کارگردانی شده، داستان «کوینزل»، یک نیمه انسان را روایت می‌کند که در جستجوی انتقام از قاتلان عزیزانش است. این انتقام ساده‌ای نیست، چرا که دشمنان او اکنون به عنوان هفت قهرمان سرزمین شناخته می‌شوند.

در ادامه می‌توانید پوستر و تریلر Ubel Blatt را مشاهده کنید:

تریلر انیمه Ubel Blatt
پوستر انیمه Ubel Blatt

«یویا هیروسه» و «تینا تاچیبانا» به ترتیب در نقش‌های «کوینزل» و «پیپی» به صداپیشگی شخصیت‌های این انیمه می‌پردازند. انیمه سریالی Ubel Blatt در ژانویه سال 2025 از طریق سرویس آنلاین کرانچی‌رول در دسترس خواهد بود. انتشار تریلر و پوستر این انیمه، هیجان و انتظار طرفداران را برای دیدن این اثر فانتزی تاریک دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Ubel Blatt چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *