تریلر فیلم Lilim منتشر شد

شب گذشته، نشریه ورایتی تریلر فیلم Lilim را منتشر کرد. «میخائیل رد»، فیلمساز فیلیپینی، با جدیدترین اثر خود، که قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود، بار دیگر به ژانر وحشت ضربه می‌زند.

این فیلم که بازگشت «میخائیل رد» به ژانر وحشت را پس از موفقیت او با «نوکتورنو» را نشان می‌دهد که روایت‌گر داستانی در پس‌زمینه‌ی پرآشوب فیلیپین در دهه‌های 1970 و 1980 است. این فیلم، سفر پرماجرای خواهر و برادری را دنبال می‌کند که در دوران ناآرامی‌های اجتماعی و ناپدید شدن‌های مرموز، به دنبال پناهگاهی در یک یتیم‌خانه‌ی دورافتاده هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Lilim منتشر شد

این پروژه برای «رد» یک دستاورد قابل توجه است؛ زیرا اولین همکاری او با پدرش، «ریموند رد» را رقم می‌زند. «ریموند» که برای فیلم‌های کوتاه تجربی سوپر 8 خود در دهه 80 و فیلم کوتاه برنده‌ی نخل طلای آنینو شناخته می‌شود، نقش فیلمبردار را بر عهده می‌گیرد. انتظار می‌رود تخصص او به القای حس اصالت به فضای دوره‌ی فیلم و به تصویر کشیدن فضای خشن دوره‌ای که به خوبی می‌شناسد، کمک کند.

با اضافه شدن به ماجرای خانوادگی، «نیکولاس رد»، برادر «میخائیل»، فیلمنامه را نوشته است. این همکاری بین نسلی، تأثیرات و سبک‌های متنوعی را گرد هم می‌آورد و «میخائیل» از دستاورد جمعی و تجربه‌ی یادگیری‌ای که برای او به ارمغان آورده است، ابراز غرور می‌کند.

بازیگران لیلیم ترکیبی از بازیگران شناخته‌شده و چهره‌های جدید هستند که این امضای رویکرد فیلمسازی «رد» است. «هون پرالجو» نقش اصلی «عیسی» را بر عهده می‌گیرد و این اولین تجربه‌ی مهم او در ژانر وحشت به‌شمار می‌رود.

«ریزا سنون» که برای بازی در فیلم ترسناک زن طبقه 23 ب شناخته می‌شود، با نقشی که ایفای آن تراشیدن کامل سرش را ضروری می‌کرد، به بازیگران این فیلم می‌پیوندد.

کارگردان همچنین بر اجراهای بازیگران کودک که از طریق تست بازیگری انتخاب شده‌اند، از جمله «اسکای‌وکر دیوید» در اولین فیلم بلندش، تأکید می‌کند. لیلیم دومین فیلم بلند از استودیو ایوالو است که «رد» پس از موفقیت حذف‌کننده تأسیس کرد. «ویوا فیلمز» و «استودیو ویوا» دیگر شرکت‌های تولیدکننده‌ی پشت این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Lilim چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *