فصل سوم انیمیشن What If فصل پایانی آن خواهد بود

چندی پیش «براد ویندربام»، تهیه‌کننده انیمیشن What If در مصاحبه‌ای احتمال داد که فصل سوم این انیمیشن به عنوان پایانی سه‌گانه‌ای عمل کند.

سریال وات ایف که چهارمین مجموعه تلویزیونی دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، توسط استودیوی انیمیشن‌سازی مارول برای دیزنی پلاس ساخته شده است. این مجموعه به کاوش در خطوط زمانی جایگزین در دنیاهای موازی می‌پردازد و نشان می‌دهد که اگر لحظات کلیدی فیلم‌های MCU به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد، چه اتفاقاتی رخ می‌داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم انیمیشن What If فصل پایانی آن خواهد بود

«براد ویندربام» اظهار داشت که فصل آینده این سریال مارول سفری غیرمنتظره به دنیای چندگانه خواهد بود:

فصل سوم شما را به مکان‌هایی می‌برد که هرگز انتظارش را ندارید و به جهان‌هایی فراتر از دو فصل اول سفر خواهید کرد. شخصیت‌های جدید و غافلگیرکننده‌ای معرفی خواهند شد و من فکر می‌کنم نتیجه نهایی فوق‌العاده خواهد بود.

انیمیشن What If

فصل اول What If با سوالات چه می‌شود اگر… تماشاگران را مجذوب خود کرد و در فصل دوم به این کاوش‌ها با جسارت و خلاقیت بیشتری ادامه داد. شخصیت‌های محبوب MCU در موقعیت‌های جدید و غیرمنتظره‌ای قرار گرفتند، داستان‌های تازه‌ای روایت شدند و ریسک‌های جسورانه‌ای به ثمر نشستند.

هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل سوم What If مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در Laufe des Jahres 2024 از طریق «دیزنی پلاس» در دسترس تماشاگران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پایان یافتن What If چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *