سریال Spider-Man Noir شامل 8 قسمت خواهد بود

«نیکولاس کیج» در مصاحبه‌ای با نیویورکر، اطلاعات تکمیلی زیادی از سریال Spider Man Noir مشخص کرد و گفت که این سریال 8 قسمت خواهد داشت.

همچنین او گفت که از هوش مصنوعی وحشت دارد و امیدوار است اسکن‌های بدن اخیر که برای دو پروژه آینده انجام داده است، به عنوان مرجعی برای فناوری هوش مصنوعی برای بازسازی او روی پرده بعد از مرگش استفاده نشود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Spider Man Noir شامل 8 قسمت است

«نیکولاس کیج» در حال حاضر قرار است در سریال مرد عنکبوتی نوآر که محصول مشترک MGM+ و آمازون پرایم ویدیو است، بازی کند. این سریال «کیج» را دوباره به عرصه نقش‌های اصلی و پرهزینه برمی‌گرداند و برجسته‌ترین نقش تلویزیونی او تا به امروز خواهد بود.

«نیکولاس کیج» گفت:

برایان کرانستون را در سریال بریکینگ بد دیدم که نصف اپیزود به یک چمدان خیره شده بود. فقط او روی زمین به چمدان نگاه می‌کرد و فکر می‌کرد، داخلش چیست؟ این کار را انجام می‌دهم؟ انجام نمی‌دهم؟ فکر کردم، ما در فیلم‌ها وقت چنین کارهایی را نداریم. نمی‌دانم پروژه‌ای که در حال کاوش آن هستم، برای چنین کاری فضا دارد یا نه. فکر می‌کنم این یک سریال سرگرم‌کننده و میان‌رده باشد.

سریال Spider Man Noir

او افزود:

من خشونت را دوست ندارم. نمی‌خواهم نقش آدم‌هایی را بازی کنم که به دیگران آسیب می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت سریال اسپایدرمن نوار چیست؟ آیا «نیکولاس کیج» در این سریال می‌تواند نقش او را به خوبی ایفا کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *