فروش انیمیشن Inside Out 2 از 1 میلیارد دلار عبور کرد

انیمیشن Inside Out 2 حاصل همکاری کمپانی‌های «دیزنی» و «پیکسار» به یک موفقیت غیرمنتظره تبدیل شد و فروش آن از مرز 1 میلیارد دلار گذشت.

انیمیشن Inside Out 2 به طور غیرمنتظره‌ای به یک موفقیت بزرگ برای «دیزنی» و «پیکسار» تبدیل شده است. این دنباله انیمیشنی آنقدر محبوب شده که توانسته یکی از دنباله‌های جنگ ستارگان را از لیست 10 فیلم برتر داخلی «دیزنی» کنار بزند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


موفقیت انیمیشن Inside Out 2

با در نظر گرفتن مشکلات بسیاری از فیلم‌های «پیکسار» از زمان همه‌گیری کووید، انتظار می‌رفت که انیمیشن Inside Out 2 عملکرد متوسطی داشته باشد، اما خیلی زود در صدر جدول باکس آفیس جهانی 2024 قرار گرفت و از مرز 1 میلیارد دلار گذشت.

Inside Out 2 با به نمایش کشیدن نیروی احساسات و عواطف، فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر را از لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های داخلی «دیزنی» حذف کرده است.

این تغییر در جدول باکس آفیس اهمیت بسیار زیادی دارد، چون آخرین باری که این جدول تغییر کرد، پنج سال پیش بود، زمانی که ظهور اسکای‌واکر به جایگاه دهم در فهرست رسید. علاوه بر این، طبق آمار، Inside Out 2 از یک فیلم دیگر جنگ ستارگان (Rogue One)  عبور کرده و در جایگاه نهم قرار گرفته است. در جایگاه بعدی نیز، انیمیشن شیرشاه محصول 2019 است که به احتمال زیاد در روزهای آینده از آن هم عبور خواهد کرد.

انیمیشن Inside Out 2

انیمیشن Inside Out 2 ماه گذشته اکران شد و در اولین تعطیلات خود در داخل کشور 155 میلیون دلار فروش داشت و به عنوان دومین انیمیشن پرفروش در تاریخ افتتاحیه (بعد از خانواده شگفت‌انگیز «پیکسار» محصول 2003) قرار گرفت.

این فیلم با شروع چشمگیر خود، به جذب مخاطب در هفته‌های بعد ادامه داد و همچنان در آخر هفته گذشته 30 میلیون دلار از فروش داخلی به دست آورد که از بسیاری اکران‌های جدیدتر مانند یک جای آرام: روز اول و حماسه‌ی «کوین کاستنر» با عنوان افق: حماسه‌ی آمریکایی بالاتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Inside Out 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *