تریلر فصل سوم انیمه From Me to You منتشر شد

تریلر فصل سوم انیمه From Me to You پس از 13 سال انتظار منتشر شد و در پلتفرم «نتفلیکس» با ماجرا‌های جدید و رمانتیک خود بر‌می‌گردد.


پس از 13 سال انتظار، تریلر فصل 3 انیمه From Me to You منتشر شد. انیمه از من به تو (Kimi ni todoke) اقتباسی از مانگایی به همین نام که توسط «کارو هو شیینا» نوشته و تصویرگری شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم انیمه From Me to You

تریلر جدیدی که این هفته منتشر شد، تاریخ پخش اولین قسمت این سریال و همچنین پیش‌نمایشی از آهنگ آغازین آن با نام et cetera از خواننده و ترانه‌سرای معروف ژاپنی، «ایمسه» را به نمایش گذاشت.

داستان انیمه Kimi ni todoke در هوکایدو اتفاق می‌افتد و درباره دختر دبیرستانی است که به دلیل ظاهر شبح‌مانندش، مورد طرد‌شدن قرار می‌گیرد. وقتی پسری محبوب به نام «کاژهایا» با او صحبت می‌کند، عاشق او می‌شود.

در ادامه تریلر فصل سوم From Me to You را مشاهده خواهید کرد:

«مامیکو نوتو» و «دایسوکه نامیکاوا» به ترتیب در نقش‌های اصلی «ساواکو کورونوما» و «شوتا کاژهایا» بازمی‌گردند، اما بسیاری از شخصیت‌های دیگر توسط صداپیشگان جدید صداگذاری خواهند شد.

سایر صداپیشگان فصل سوم نیز شامل «میوکی ساواشیرو» در نقش «آین یانو»، «یوکو سانپی» در نقش «چیزورو یوشیدا»، «یوییچی ناکامورا» در نقش «ریو سانادا»، «مامورو میانو» در نقش «کنتو میورا»، «یوکی اونو» در نقش «کازوئیچی آرایی‌پین» و «آیا هیرانو» در نقش «اومه کورومیزاوا» هستند.

کارگردان این فصل از انیمه Kimi ni todoke، «کنیچی ماتسوزاوا» است و «تاموکو کونپارو» و «میچیکو یوکوت» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. استودیو «پروداکشن آی.جی» پس از ساخت دو فصل اول، تولید فصل سوم را نیز برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه From Me to You چیست؟ آیا شما از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *