تاریخ اکران فیلم V/H/S/Beyond مشخص شد

 فیلم V/H/S/Beyond قسمت جدید مجموعه وحشتناک V/H/S، در هالووین از شودر اکران می‌شود. تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ترس و وحشت که مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک V/H/S با عنوان V/H/S/Beyond، درست برای هالووین از پلتفرم استریمینگ محبوب ژانر وحشت شودر منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم V/H/S/Beyond مشخص شد

V/H/S/Beyond، هفتمین قسمت V/H/S ، محصول اورجینال شودر، با همکاری استودیو 71 ساخته شده است. این قسمت جدید شامل شش داستان کوتاه و مستقل بوده که مضامین علمی تخیلی و وحشتناک را در بر می‌گیرند و برای هالووین منتشر می‌شود.

مجموعه فیلم‌ های V/H/S به خاطر داستان‌های کوتاه و مستقل خود با مضامین وحشتناک و سبک فیلم پیدا شده است (Found-Footage) شناخته شده‌اند. این مجموعه در سال 2011 با اولین فیلم خود آغاز شد و توانست به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

فیلم V/H/S/Beyond

هر قسمت از این مجموعه شامل چندین داستان کوتاه است که هر یک توسط کارگردانان مختلفی ساخته شده‌اند. پس از موفقیت اولین فیلم، قسمت‌های دوم، سوم و چهارم نیز منتشر شدند که همگی توانستند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. V/H/S/Beyond جدیدترین قسمت از این مجموعه محبوب است و به نظر می‌رسد طرفداران ژانر وحشت را بیش از پیش هیجان‌زده خواهد کرد.

از جمله کارگردانان فیلم V/H/S/Beyond می‌توان «کیت سیگل»، «برادران جاستین و کریستین لانگ» و «جاستین مارتینز» را نام برد.

V/H/S/Beyond در تاریخ 4 اکتبر 2024 (12 مهر 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم V/H/S/Beyond چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *