تیزر قسمت ششم از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

تیزر قسمت ششم از فصل دوم سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon)، به تازگی منتشر شد که گام بعدی در رقص اژدهایان را نشان می‌دهد.

در چند قسمت اول فصل دوم، بلک‌ها و گرین‌ها به تدریج به جنگ نزدیک‌تر شدند و این با خون و پنیر و دوئل دوقلوهای کارگیل آغاز شد. جنگ تمام‌عیار سرانجام در قسمت چهارم فصل دوم سریال خانه اژدها با نبرد استراحتگاه کلاغ آغاز گردید، نبرد حماسی هوایی که منجر به مرگ «رینیس» و «ملئیس» و زخمی شدن شدید «ایگان» و «سانفایر» شد.

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر قسمت ششم از فصل دوم سریال خاندان اژدها

پس از افشای «جیس» و «رینیرا»، تریلر ادامه‌ی برنامه‌ی آن‌ها برای تصاحب اژدهایان بی‌سوار در دراگون استون، از جمله «ورمیثور»، برای بلک‌ها را نشان می‌دهد. در همین حال، «دیمون» به گشت‌وگذار در ریورلندز ادامه خواهد داد و ارتشی را برای چالش با گرین‌ها جمع‌آوری می‌کند.

تریلر قسمت 6 از فصل دوم سریال خاندان اژدها را تماشا کنید:

قسمت پنجم فصل دوم سریال خاندان اژدها عمدتاً به پیامدهای نبرد استراحتگاه کلاغ می‌پردازد، از جمله مرگ «رینیس» و جراحات «ایگان». گرین‌ها سر بریده «میلیس» را در خیابان‌های کینگزلندینگ به نمایش می‌گذارند، اما برخلاف انتظارات آن‌ها، مردم این کار را نشانه‌ای بد می‌دانند.

«ایگان» هنوز زنده است، اما به شدت سوخته و زخمی شد. اکثریت اعضای شورای کوچک تصمیم می‌گیرند که «ایموند» به عنوان وارث «ایگان» و سوارکار ماهر اژدها، به عنوان پادشاه جانشین او شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *