تریلر فیلم A Different Man با بازی سباستین استن منتشر شد + تاریخ اکران

شرکت A24 به تازگی اولین تریلر فیلم A Different Man (یک مرد متفاوت) با بازی سباستین استن به کارگردانی آرون شیمبرگ را منتشر کرد.

در این فیلم، «سباستین استن» نقش مردی با ظاهر متفاوت را بازی می‌کند که برای تغییر ظاهر خود تحت عمل جراحی بازسازی صورت قرار می‌گیرد. «استن» برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم A Different Man

داستان فیلم درباره «ادوارد»، یک بازیگر مشتاق مبتلا به نوروفیبروماتوز است، یک بیماری ژنتیکی که باعث رشد تومور در پوست و استخوان می‌شود. «استن» با استفاده از پروتز صورت که بر اساس ظاهر «آدم پیرسون»، بازیگر واقعی مبتلا به نوروفیبروماتوز ساخته شده، نقش «ادوارد» را بازی می‌کند. «پیرسون» در فیلم‌هایی مانند زیر پوست و زنجیر شده برای زندگی ساخته «شیمبرگ» نیز بازی کرده است.

تریلر A Different Man را مشاهده کنید:

پس از جراحی بازسازی صورت، «ادوارد» توسط همکاران و دیگران به خاطر ظاهر جدیدش تحسین می‌شود؛ اما سپس او با «اوزوالد» (پیرسون)، بازیگری که نقش او را در یک نمایش تئاتری بر اساس زندگی‌اش بازی می‌کند، آشنا می‌شود. «ادوارد» به «اوزوالد» که دقیقاً شبیه خودش قبل از عمل جراحی است، وسواس پیدا خواهد کرد.

«رناته رینسو»، «سی. میسون ولز»، «اوون کلاین» و دیگر بازیگران نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم A Different Man در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم A Different Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *