کالین فرث به جمع بازیگران سریال Young Sherlock پیوست

کالین فرث (Colin Firth) آخرین بازیگری است که به سریال جدید سرویس استریم ویدیوی پرایم آمازون، یعنی سریال Young Sherlock پیوسته است.

این سریال بر اساس رمان‌های شرلوک هولمز جوان ، اثر «اندی لین» ساخته شده است و مراحل ساخت آن در ماه می با بازی «هیرو فینس تیفین» در نقش اصلی آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کالین فرث در سریال شرلوک جوان

«جوزف فینز»، «ناتاشا مک‌الهون» و «زین تسنگ» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. «فرث» نقش «سر بیفیس هاجز» را بازی خواهد کرد و جزئیات بیشتر در مورد شخصیت او فعلاً مخفی نگه داشته شده است.

«فرث» بیشتر برای نقش‌های سینمایی‌اش شناخته می‌شود، از جمله بازی او در نقش «پادشاه جورج ششم» در فیلم سخنرانی پادشاه محصول 2010 که برای او جوایز اسکار و گلدن گلوب را به ارمغان آورد.

کالین فرث

او همچنین در فیلم‌هایی مانند یک مرد مجرد، بیمار انگلیسی، مجموعه فیلم‌های بریجت جونز، مجموعه فیلم‌های کینگزمن و مجموعه فیلم‌های ماما میا! به ایفای نقش پرداخته است. او در تلویزیون، بازی درخشان خود را در نقش آقای «دارسی» در اقتباس «بی‌بی‌سی» از غرور و تعصب در سال 1995 داشت. او اخیراً در سریال کوتاه پلکان از شبکه‌ی «اچ‌بی‌او مکس» بازی کرده است.

توضیحات رسمی سریال شرلوک جوان می‌گوید: «شرلوک هولمز» در 19 سالگی، بی‌آبرو، خام و بی‌پروا است، زمانی که خود را درگیر یک پرونده‌ی قتل در دانشگاه آکسفورد می‌بیند که آزادی او را به خطر می‌اندازد. «شرلوک» با شیرجه زدن به اولین پرونده‌اش با فقدان وحشتناک نظم، موفق به کشف توطئه‌ای جهانی می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور کالین فرث در سریال شرلوک جوان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *