فیلمبرداری فیلم Heat 2 سال 2025 آغاز خواهد شد

مایکل مان در حال ساخت فیلم Heat 2  است که قسمت اول آن محصول 1995 بود و اخیراً خبری درباره زمان شروع تولید به اشتراک می‌گذارد.

این فیلمساز در مصاحبه‌ای جدید گفت که روی نوشتن فیلمنامه قسمت دوم بر اساس رمان Heat 2 کار می‌کند. «مان» به لس‌آنجلس تایمز گفت که می‌خواهد فیلمبرداری را تا پایان سال 2024 یا اوایل 2025 آغاز کند. کارگردان از صحبت در مورد بازیگران فیلم مخمصه 2 خودداری کرد و به نشریه گفت نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Heat 2

Heat یک فیلم جنایی با بازی «آل پاچینو» و «رابرت دنیرو» است. بازیگران دیگر این فیلم شامل «جان ویت»، «وال کیلمر»، «تام سایزمور»، «دایان ونورا»، «امی برنمن»، «اشلی جاد»، «مایکلت ویلیامسون»، «وس استودی» و «تد لواین» بودند.

این فیلم که «مان» آن را نوشته و کارگردانی کرده است، به دنبال درگیری بین یک کارآگاه در لس‌آنجلس (پاچینو) و یک سارق حرفه‌ای (دنیرو) است.

فیلم Heat 2

قسمت دوم این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته می‌شود و به‌عنوان پیش درآمد و دنباله‌ای بر قسمت اول عمل می‌کند. این کتاب بین دو دوره زمانی جهش خواهد کرد، اولی «کریس شرلیس» را دنبال می‌کند که در حال فرار از دست لس‌آنجلس و کارآگاه «وینسنت هانا» پس از سرقت از بانک که به بدی ختم می‌شود و دومین خط داستانی در شیکاگو در سال 1988 رخ می‌دهد.

شایعه شده که «آدام درایور» و «آستین باتلر» نقش‌های «دنیرو» و «کیلمر» را برعهده می‌گیرند. «مان» در آخرین فیلم خود، فراری، با «درایور» همکاری کرد و در اکتبر 2023 از او پرسیده شد که آیا برای دنباله Heat دوباره با او همکاری خواهد کرد؟ مان گفت:

شاید. ما هنوز در مورد آن صحبت نمی‌کنیم. بگذارید اینطور بگویم: من و آدام روی فراری مثل آتش با هم کنار آمدیم. ما اخلاق کاری یکسانی داریم که بسیار شدید است. ما همدیگر را دوست داریم و زمان فوق‌العاده‌ای را با هم برای کار هنری گذراندیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم Heat چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *