زمان پخش سریال سلمان فارسی منتشر شد

سریال سلمان فارسی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تلویزیونی «داوود میر‌باقری» پس از مدت‌ها است، زمان پخش آن توسط رئیس صدا و سیما اعلام شد.

«پیمان جبلی»، رئیس سازمان صداوسیما، از پیش‌بینی پخش سریال سلمان فارسی از اوایل سال 1405 خبر داد و انتظار می‌رود این سریال، به یکی از پربیننده‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون ایران تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال سلمان فارسی

سلمان فارسی به کارگردانی « داوود میرباقری » که از پرهزینه‌ترین، پرمخاطب‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون ایران به شمار می‌آید، همچنان با قدرت در حال ساخت است. این سریال که روایت‌گر زندگی دوست ایرانی پیامبر اسلام (ص) است و در سه فصل مجزا به تصویر کشیده می‌شود:

  • ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام

از نکات قابل توجه این سریال، حضور بیش از هزار بازیگر اصلی و چهار هزار بازیگر فرعی است که از سراسر ایران برای حضور در این اثر فاخر انتخاب شده‌اند. تاکنون فیلمبرداری این سریال در لوکیشن‌های مختلفی از جمله کرمان، شاهرود، قشم، جلفا، نور و… انجام شده است.

عوامل و بازیگران این سریال طی پنج سال گذشته تلاش بی‌وقفه‌ای را برای به ثمر رساندن این پروژه عظیم آغاز کرده‌اند و با وجود دشواری‌های ساخت چنین سریالی، همچنان با جدی‌ات و پشتکار به کار خود ادامه می‌دهند.

سریال سلمان فارسی

بازیگرانی همچون «فرهاد اصلانی»، «علیرضا شجاع‌نوری»، «داریوش فرهنگ»، «محمدرضا هدایتی»، «بهناز توکلی» و… همچنین بازیگران خارجی از کشورهای مختلف، در این اثر زیبا و ماندگار در تلویزیون ایران حضور دارند.

بدون شک، سلمان فارسی با روایت داستانی جذاب و پرماجرا، استفاده از مکان‌های منحصر به فرد فیلمبرداری، حضور بازیگران برجسته و کارگردانی کم‌نظیر «داوود میرباقری»، به رویدادی فرهنگی در ایران تبدیل خواهد شد و گامی مهم در راستای معرفی فرهنگ و تاریخ ایران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سلمان فارسی چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال های تاریخی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *