تاریخ انتشار فصل پنجم سریال پسران چه زمانی است؟

احتمالا با دیدن قسمت آخر فصل چهارم، این سوال برای شما پیش آمده که تاریخ انتشار فصل پنجم سریال پسران (The Boys) چه زمانی است؟

سریال پسران، مجموعه ابرقهرمانی موفق سرویس استریم «آمازون»، با خبرهای اخیرش هواداران را هیجان‌زده و غمگین کرده است. در حالی که این سریال برای فصل پنجم تمدید شده است، فصل 5 سریال The Boys پایان داستان خواهد بود. این سریال گروهی از افراد سرخود به نام پسران را در مقابل ابرقهرمان‌های فاسد به رهبری هوملندر شرور، با بازی «آنتونی استار»، قرار می‌دهد.

قسمت آخر سریال پسران جنجال‌های سیاسی بر پا کرد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل پنجم سریال پسران

با توجه به اینکه طرفداران مشتاقانه منتظر پخش فصل پنجم سریال The Boys هستند، تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست، همانطور که در گزارش «Radio Times» آمده است. فصل‌های گذشته فواصل زمانی متفاوتی بین انتشار داشتند، به طوری که بین فصل 2 و 3، دو سال فاصله افتاد.

بر اساس این الگو، انتظار می‌رود فصل 5 در حدود تابستان 2026 اکران شود، اگرچه همانطور که در گزارش «Radio Times» ذکر شده، این جدول زمانی احتمالاً می‌تواند تغییر کند.

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال پسران

چرا فصل ۵ پایان داستان است؟

«اریک کریپکه»، خالق سریال، فاش کرد که پایان دادن به سریال با فصل پنجم همیشه بخشی از برنامه او بوده است. با وجود تمایل «آمازون پرایم» برای ادامه‌ی سریال، «کریپکه» مصمم به رساندن داستان به یک پایان رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پسران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *