تریلر فیلم Conclave منتشر شد

کمپانی فوکوس فیچرز تریلر فیلم Conclave را منتشر کرده است. در این فیلم بازیگرانی همچون «استنلی توچی»، «رالف فینس» و «ایزابلا روسلینی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم که بر اساس رمانی از «رابرت هریس» ساخته شده است، با پس‌زمینه واتیکان، مرکز کلیسای کاتولیک، روایت می‌شود. داستان فیلم در طی چند روز اتفاق می‌افتد و به دنبال مرگ غیرمنتظره‌ی پاپ و تلاش‌ها برای انتخاب رهبر جدید کلیسا می‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Conclave منتشر شد

«فینس» در نقش «کاردینال لارنس»، مسئول نظارت بر این فرآیند چند صد ساله بازی می‌کند. خلاصه داستان فیلم می‌گوید:

پس از آنکه قدرتمندترین رهبران کلیسای کاتولیک از سراسر جهان گرد هم می‌آیند و در سالن‌های واتیکان محبوس می‌شوند، «لارنس» خود را در مرکز یک توطئه می‌بیند و رازی را کشف می‌کند که می‌تواند بنیان‌های کلیسا را به لرزه درآورد.

«توچی» در نقش «کاردینال بلینی»، فردی مترقی را بازی می‌کند که به دنبال کسب مقام پاپی است؛ اما او با رقابت سختی از سوی «کاردینال ترمبلی» با بازی «جان لایتگو» روبرو می‌شود. «روسلینی» نقش خواهر «آگنس» را بازی می‌کند که نقش او در انتخابات پاپی حیاتی است.

«سرجیو کاستلیتو» (کاردینال تدسکو)، «لوسین مساماتی» (کاردینال آدایمی)، «برایان اف. اوبراین» (اومالی) و «کارلوس دیهز» بازیگران نقش‌های مکمل هستند.

در تریلر Conclave ، «کاردینال لارنس» اعتراف می‌کند که رهبری کاردینال‌ها وظیفه‌ای است که هرگز فکر نمی‌کرد مجبور به انجام آن باشد. با ارائه شدن کاردینال‌ها برای مقام پاپی، صحنه برای رویارویی چیده می‌شود. در حالی که کاردینال «لارنس» تأکید می‌کند که این یک جنگ نیست، «بلینی» به شدت به او یادآوری می‌کند:

این یک جنگ است و شما باید به یک جبهه متعهد شوید.

کمپانی فوکوس فیچرز فیلم کلید پاپ را در یک اکران محدود در تاریخ 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403) و به صورت گسترده در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) منتشر خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود این فیلم در جشنواره‌های پاییزه اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم کلید پاپ چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *