غیر رسمی: تاریخ انتشار فصل چهارم The Bear مشخص شد

فصل سوم سریال خرس با یک پایان مبهم به اتمام رسید و پس از آن، تقریباً تمام طرفداران فرضیه‌ای از تاریخ انتشار فصل چهارم The Bear را مطرح کردند.

سریال خرس که محصول مشترک شبکه FX و دیزنی+ است، با جمله‌ی ادامه دارد… فصل سوم خود را به پایان می‌رساند؛ اما این ادامه دقیقا چه زمانی خواهد بود؟

در دنیای تلویزیون که سریال‌های پرطرفدار و باکیفیت مانند سرخوشی (Euphoria) یا پوکر فیس (Poker Face) امکان دارد بین فصل‌هایشان فاصله‌ی چند ساله داشته باشند، سریال خرس به خاطر برنامه پخش منظم خود نسبت به سایرین متمایز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل چهارم The Bear مشخص شد

فصل اول این سریال در ژوئن 2022 منتشر شد و فصل‌های بعدی آن نیز به صورت باکس‌ست در ماه ژوئن دو سال بعد از آن به انتشار رسیدند؛ بنابراین، اگر سریال خرس بتواند با همین روالی که تاکنون داشته پیش برود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم تاریخ پخش فصل چهارم The Bear در ژوئن 2025 باشد.

با توجه به مشغله‌های ناگهانی بازیگران اصلی این سریال، این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری فصل چهارم با مشکلاتی در زمینه برنامه‌ریزی مواجه شود.

تاریخ انتشار فصل چهارم The Bear

پیش از این، ددلاین گزارش داده بود که فصل‌های سوم و چهارم به طور پنهانی پشت سر هم فیلمبرداری شده‌اند تا بتوانند با فرصت‌های سینمایی دیگری که به بازیگران تحسین‌شده‌ی این سریال پیشنهاد شده بود، مطابقت داشته باشند.

«جرمی آلن وایت» در یک کنفرانس مطبوعاتی برای فصل سوم، در پاسخ به سوال در مورد فیلمبرداری پشت سر هم گفت:

ما چیزی شبیه به آن انجام دادیم. بله، یک نسخه‌ی کوچک‌تر، چیزی شبیه به آن. اما کاملاً اینطور نبود.

بنابراین، اگرچه ممکن است آن‌ها بخشی از فصل چهارم را فیلمبرداری کرده باشند، اما کل فصل هنوز آماده نیست. این موضوع توسط جان لاندگراف، مدیر اجرایی FX، در مصاحبه‌ای اخیر تایید شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Bear چیست؟ آیا این سریال را دوست دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Digital Spy


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *