7 داستان جدید از دنیای بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد

«جورج آر. آر. مارتین» مجموعه جدیدی از جلدهای کتاب بازی تاج و تخت و کل مجموعه نغمه یخ و آتش را به همراه اطلاعاتی از پروژه‌ها لایو اکشن منتشر کرده است.

این جلدهای جدیدِ خیره کننده که در وبلاگ او منتشر شده است، بزرگی وستروس و سفر خطرناک خوانندگان را به تصویر می‌کشد. پنج کتاب در یک جعبه موجود هستند و در اکتبر 2024 به صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


7 داستان جدید از دنیای بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد

این فرآیند طراحی جلد، هنر «لینوکات مارک سیکینز» و طراحی «تیم گرین» را با هدایت «هنری دیوید جی استیونسون» ترکیب کرد. علاوه بر این خبر، جورج آر آر مارتین ، خالق دنیای وستروس، تایید کرده که قرار است 7 پروژه جدید بر اساس این دنیای حماسی ساخته شود. تصور کنید

این پروژه‌های جدید قرار است به صورت ترکیبی از سریال‌های لایو اکشن و انیمیشن باشند. یعنی هم می‌توانیم شاهد ماجراجویی‌های جدید شخصیت‌های زنده باشیم و هم به دنیای خیالی وستروس از زاویه دید انیمیشن‌ها سفر کنیم.

بازی تاج و تخت

این خبر برای طرفدارانی که سال‌ها منتظر ادامه داستان‌های وستروس بودند، مثل یک رویا است. بر اساس اعلامیه رسمی، سه مورد از این پروژه‌ها به صورت لایو اکشن و چهار مورد دیگر به صورت انیمیشن تولید خواهند شد. این تصمیم نشان‌دهنده تلاش برای گسترش و غنی‌سازی بیشتر جهان وستروس و ارائه تجربیات متنوع‌تر به مخاطبان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این تعداد پروژه از دنیای Game of Thrones چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *