تیزر رسمی انیمیشن داستان اسباب بازی های 5 منتشر شد

بامداد امروز، پیکسار با انتشار نخستین تیزر انیمیشن داستان اسباب بازی های 5 ، خبر از بازگشت «وودی» و «باز» به دنیای انیمیشن‌ها را در سال آینده منتشر کرد.

«باب ایگر»، مدیرعامل دیزنی، برای اولین‌بار در فوریه 2023 تأیید کرد که دنباله‌ای همراه با قسمت‌های جدید در فرنچایزهای یخ‌زده و زوتوپیا در حال ساخت است. در آن زمان جزئیات بیشتری ارائه نشد؛ اما به نظر می‌رسید که فیلم جدید یک اسپین‌آف دیگر مانند لایت‌یر با بازی «کریس ایوانز» نخواهد بود، بلکه بازگشتی به داستان اصلی با محوریت «وودی» و «باز» را خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن داستان اسباب بازی های 5 منتشر شد

«اندرو استنتون» کارگردانی قسمت بعدی این فرنچایز را بر عهده خواهد داشت. «استنتون» در سخنرانی D23 که امروز صبح در حال جریان بود گفت که این بار، اسباب‌بازی‌هایی که همیشه برای بچه‌ها حضور داشتند، وقتی با وسایل الکترونیکی روبرو می‌شوند، کار سختی پیش روی خود خواهند داشت.

چند ماه پس از اعلام «باب ایگر»، «تیم آلن» در برنامه تودی شو ظاهر شد و تأیید کرد که دیزنی با او و «هنکس» تماس گرفته و امیدوار است این زوج را برای دنباله احتمالی دوباره متحد کند.

انیمیشن داستان اسباب بازی‌های 4 در سال 2019 در سینماها اکرا و با استقبال بسیار خوب و بیش از 1 میلیارد دلار در گیشه جهانی روبرو شد. این فیلم در آن زمان رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم انیمیشن را با افتتاحیه جهانی 244 میلیون دلاری به ثبت رساند.

طرفداران در ابتدا نگران بودند که داستان اسباب بازی‌ها ممکن است خداحافظی کامل را که پیکسار برای شخصیت‌ها در انیمیشن سوم در سال 2010 ایجاد کرد را خراب کند؛ اما اینطور نشد، زیرا داستان اسباب بازی‌های 4 به همان اندازه محبوب بود و مورد تحسین منتقدان و تجاری قرار گرفت.

تیزر داستان اسباب بازی های 5 مشخص کرد که پیکسار این انیمیشن را در تاریخ 19 ژوئن 2026 (29 خرداد 1405) در سینماها اکران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن Toy Story 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *