تریلر فیلم Y2K منتشر شد

کمپانی A24 تریلر فیلم Y2K را با بازی جیدن مارتل، ریچل زگلر و جولیان دنیسون که زانر کمدی و آخالزمانی دارد را منتشر کرده است.

بر اساس خلاصه داستان رسمی، در آخرین شب سال 1999، دو دانش‌آموز دبیرستانی به یک مهمانی شب سال نو می‌روند، اما به زودی متوجه می‌شوند که باید برای نجات جان خود در این کمدی فاجعه‌آمیز که با اینترنت دایال‌آپ درگیر است، مبارزه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Y2K

در تریلر، چندین ماشین قاتل در Y2K نشان داده می‌شوند، از جمله یک تاماکوچی که در حال سوراخ کردن سر یک نفر است، یک دستگاه پخش VHS که نوارها را به سمت دانش‌آموزان پرتاب می‌کند و یک ماشین اسباب‌بازی صورتی که کسی را به آتش می‌کشد.

Y2K اولین تجربه کارگردانی «کایل مونی»، یکی از پیشکسوتان Saturday Night Live است. «مونی» این فیلم کمدی علمی تخیلی را بر اساس فیلمنامه‌ای که با «اوان وینتر» نوشته بود، کارگردانی کرده است و «جونا هیل» نیز به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

اعضای دیگر بازیگران شامل «فرد دورست»، «لاچلان واتسون»، «دانیل زلگادری»، «ادواردو فرانکو»، «میسون گودینگ»، «لورن بالون»، «تیم هایدکر» و «آلیسیا سیلورستون» هستند.

«اُوِن گلیبرمن»، منتقد ارشد فیلم در مجله «ورایتی»، در بررسی خود نوشت:

Y2K پر از ارجاعات و جزئیات جالب از دوران گذشته است. یک فروشگاه DVD محلی قدیمی، یک میکس‌تیپ CD، نوار پم و تامی، بچه‌های سفیدپوست که نسخه خودشان از فری‌استایل را اجرا می‌کنند.

تریلر فیلم Y2K را مشاهده کنید:

فیلم Y2K در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) در سینماها اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Y2K چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *