تاد فلیپس: فیلم جوکر 3 هرگز ساخته نخواهد شد

کارگردان فیلم‌های جوکر، با اظهارات اخیر خود احتمال ساخت فیلم جوکر 3 را کاهش داد و اعلام کرد که به نظر او، این داستان به پایان رسیده است.

احتمال ساخت جوکر 3 به گفته‌ تاد فیلیپس کارگردان این مجموعه چندان قوی به نظر نمی‌رسد. او در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی به تازگی اظهار داشت که احتمال ادامه دادن به این سری را کم می‌داند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاد فلیپس: فیلم جوکر 3 هرگز ساخته نخواهد شد

«فیلیپس» گفت:

ساختن این دو فیلم سرگرم‌کننده بود؛ اما فکر می‌کنم ما هرچه می‌خواستیم در این دنیا بگوییم، گفته‌ایم.

این جمله به وضوح نشان می‌دهد که «فیلیپس» به احتمال زیاد علاقه‌ای به ساخت قسمت سوم از این مجموعه ندارد و ممکن است جوکر: جنون دونفره (Joker: Folie à Deux) آخرین فیلم او در این سری باشد.

فیلم جوکر 3

فیلم اول جوکر به کارگردانی «تاد فیلیپس» در سال 2019 منتشر شد و با استقبال گسترده‌ای روبرو شد. این فیلم با بازی «خواکین فینیکس» در نقش اصلی، نه تنها موفق به کسب جایزه «اسکار» بهترین بازیگر مرد برای «فینیکس» شد، بلکه فروش چشمگیری در گیشه داشت.

با وجود موفقیت‌های فراوان، «فیلیپس» به نظر می‌رسد که به نقطه‌ای رسیده که احساس می‌کند داستان جوکر را به بهترین شکل ممکن روایت کرده است و ادامه دادن آن، شاید دیگر چندان منطقی نباشد.

فیلم دوم این مجموعه با عنوان جوکر: جنون دونفره نیز به زودی منتشر خواهد شد و قرار است با توجه به اظهارات «فیلیپس»، نقطه پایانی برای این سری باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جوکر 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *