سیامک انصاری مجری مسابقه بازمانده شد

مسابقه بزرگ بازمانده به کارگردانی سعید طالبی و با اجرای سیامک انصاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، قرار است از اواسط مهر ماه مقابل دوربین برود.

«انصاری» که پیش‌تر در برنامه موفق جوکر خوش درخشید، اکنون به عنوان مجری مسابقه‌ای کاملاً ورزشی و هیجان‌انگیز، تجربه‌ای جدید و متفاوت را رقم خواهد زد. «جواد نوروزبیگی»، تهیه‌کننده معروف سینما، به عنوان مشاور و مدیر پروژه این مسابقه، نقش مهمی در هدایت و اجرای آن ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سیامک انصاری در مسابقه بازمانده

مسابقه بازمانده با عنوان انگلیسی Survivor، یکی از پرطرفدارترین مسابقات تلویزیونی جهان است که هر ساله در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، فرانسه، سوئد، یونان و ترکیه برگزار می‌شود. این مسابقه بین دو تیم متشکل از سلبریتی‌ها و داوطلبان صورت می‌گیرد و به زودی در یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

سیامک انصاری

از عوامل اصلی بازمانده می‌توان به طراح، نویسنده و تهیه‌کننده «سعید طالبی»، مشاور و مدیر پروژه «جواد نوروزبیگی»، کارگردان تلویزیونی «افشین اربابی»، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان «مجید فاضلی»، مدیر تولید «مهدی چراغی»، طراح صحنه «مهدی موسوی»، مدیر تصویربرداری «منوچهر مظفری»، مدیر نورپردازی «مهرداد حمیدیان» و مدیر صدابرداری «فرهاد امامی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور سیامک انصاری در مسابقه بازمانده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *