تیزر سریال Lego Pixar Bricktoons منتشر شد

به تازگی تیزر سریال Lego Pixar Bricktoons ، یک مجموعه انیمیشنی جدید از تمام آثار کمپانی پیکسار به انتشار رسید و تاریخ انتشار آن مشخص شد.

طرفداران اکنون می‌دانند که سریال انیمیشنی Lego Pixar Bricktoons چه شکلی خواهد بود. «پیکسار» در شبکه‌های اجتماعی نگاهی به این مجموعه کوتاه انداخته که شامل انیمیشن‌های معروفی مانند Cars (ماشین‌ها)، Coco (کوکو)، The Incredibles (شگفت‌انگیزان)، Finding Nemo (در جستجوی نمو) و موارد دیگر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال Lego Pixar Bricktoons

فیلم‌ها و سریال‌های لگو همیشه مخاطبان را شگفت‌زده می‌کنند. اکنون این موضوع تبدیل به یک سنت سالانه برای پروژه‌های ویژه جنگ ستارگان و مارول شده است. منطقی خواهد بود که «پیکسار» هم به این جریان بپیوندد و دوباره شخصیت‌های محبوب خود را به تصویر بکشد. قسمت‌های جدید Cars و The Incredibles در حال حاضر در دست ساخت قرار دارند و این قسمت‌های کوتاه یک راه عالی برای بازدید دوباره از این شخصیت‌هاست.

در «دیزنی+»، این سریال به این صورت توصیف شده است: به برخی از شخصیت‌های محبوب «پیکسار» بپیوندید برای ماجراجویی‌هایی که در دنیای لگو جریان دارند! هر یک از پنج داستان BrickToon چهره‌ها و مکان‌های آشنایی را با طنز، دل و یک چرخش لگو به ارمغان می‌آورند. با «میگل» در سرزمین مردگان آواز بخوانید، به «مریدا» و برادران سه‌قلویش در یک وضعیت سخت کمک کنید، با «نمو»، «مارلین» و «دوری» به یک سفر ماجراجویانه بروید، ببینید خانواده «پار» سعی می‌کنند محله‌شان را از دست سندرم نجات دهند و به «ماتر» ملحق شوید که «لایتنینگ مک‌کوئین» را برای مسابقه بعدی‌اش آماده می‌کند.

تیزر Lego Pixar Bricktoons را مشاهده کنید:

سریال LEGO Pixar BrickToons قرار است در تاریخ 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403) به صورت یکجا منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Lego Pixar Bricktoons چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *