آنیا تیلور جوی به سریال How to Kill Your Family پیوست

آنیا تیلور جوی که با سریال گامبی وزیر در نتفلیکس به شهرت رسید، دوباره به این سرویس استریم بازمی‌گردد تا در یک سریال اقتباسی از رمان پرفروش بلا مکی بازی کند.

در سریال چگونه خانواده خود را بکشیم که هشت قسمت دارد، در جشنواره تلویزیونی ادینبورگ اعلام شد، «تیلور جوی» نقش پروتاگونیست قاتل، «گریس برنارد»، را بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آنیا تیلور جوی در سریال How to Kill Your Family

در خلاصه داستان آمده است: «گریس» خانواده‌ای پیچیده دارد. پدرش، «سایمون آرتمیس»، یک میلیاردر و فردی بی‌رحم است که به شدت دنبال جاه‌طلبی‌های اجتماعی می‌گردد. «گریس» نتیجه یک رابطه نامشروع است که پدرش ادعا می‌کند اصلاً به خاطر نمی‌آورد و «گریس» و مادرش مجبور بودند به تنهایی از خودشان مراقبت کنند.

آنیا تیلور جوی

وقتی مادرش می‌میرد و از سوی خانواده‌ای که باید او را دوست داشته باشند، طرد می‌شود، «گریس» خشم خود را به چیزی مفید تبدیل می‌کند؛ کشتن این خانواده دور افتاده از طریق روش‌های تاریک و خلاقانه. «گریس» برای گرفتن انتقام و دست‌یابی به ارث کلان خود می‌جنگد، اما این مأموریت تنها او را بیشتر از آنچه واقعاً نیاز دارد دور می‌کند.

سریال How to Kill Your Family اولین همکاری بین «نتفلیکس» و کمپانی «Sid Gentle Films Ltd» است، اما «موران» به عنوان نویسنده اصلی و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند و «تیلور جوی» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از طرف شرکت خود «LadyKiller Productions Inc». در این پروژه حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور آنیا تیلور جوی در سریال How to Kill Your Family چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *