تریلر فیلم مگالوپولیس توسط استودیوی لاینزگیت حذف شد

پرده‌برداری تریلر فیلم مگالوپولیس به دلیل استفاده از نقل‌ قول‌های جعلی از منتقدان سینما، جنجالی بزرگ در عرصه سینما ایجاد کرده است.

شرکت «Lionsgate» تریلر جدید فیلم Megalopolis به کارگردانی «فرانسیس فورد کوپولا» را به دلیل استفاده از نقل‌ قول‌های جعلی از منتقدان برجسته سینما از دسترس خارج کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم مگالوپولیس توسط استودیوی لاینزگیت حذف شد

در بیانیه‌ای که به نشریه «Variety» ارائه شده، نماینده Lionsgate اعلام کرده است:

«Lionsgate» به سرعت تریلر Megalopolis را فراخوانی می‌کند. ما از منتقدان، «فرانسیس فورد کوپولا» و «American Zoetrope» بابت این اشتباه غیرقابل بخشش عذرخواهی می‌کنیم. ما اشتباه کردیم و پوزش می‌طلبیم.

تریلر فیلم مگالوپولیس

این تریلر که روز چهارشنبه (6 شهریور 1403) منتشر شد، تلاش داشت فیلم «کوپولا» را به عنوان یک اثر بی‌زمان معرفی کند؛ اما این تریلر شامل چندین نقل‌ قول جعلی از منتقدانی مانند «راجر ایبرت» و «پائولین کائل» بود که هیچ‌گاه در نقدهای واقعی آن‌ها وجود نداشته است.

این اتفاق به جنجال‌های «surrounding» فیلم 120 میلیون دلاری Megalopolis اضافه می‌شود که «کوپولا» تمام هزینه‌های آن را خود تأمین کرده است. ماه گذشته، «Variety» گزارشی از ویدیوهایی که نشان می‌دهد «کوپولا» تلاش کرده تا بوسه‌ای از بازیگران زن جوان روی صحنه بگیرد، همراه با گزارش‌هایی از رفتار غیرحرفه‌ای در طول تولید منتشر کرد.

مگالوپلیس قرار است در تاریخ 7 مهر 1403 در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف تریلر فیلم مگالوپولیس توسط استودیوی لاینزگیت  چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Tribune


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *