تاریخ پخش قسمت آخر The Grand Tour مشخص شد + تیزر

تاریخ پخش قسمت آخر The Grand Tour که در زیمبابوه فیلمبرداری شده است، به همراه انتشار اولین تصویر رسمیو تریلر رسمی، اعلام شد.

به گفته آمازون پرایم ویدیو، این قسمت که با عنوان تور بزرگ: یکی برای جاده شناخته می‌شود، در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (24 شهریور 1403) به انتشار خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش قسمت آخر The Grand Tour مشخص شد

«اندی ویلمن»، در جشنواره تلویزیونی ادینبرو از تصویر، تاریخ انتشار و تریلر قسمت آخر تور بزرگ رونمایی کرد و از وداع احساسی هواداران با «جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند» و «جیمز می» خبر داد. «ویلمن» اعلام کرد:

مجریان برنامه تصمیم گرفتند که به روزهای گذشته بازگردند و با خودروهای قدیمی به [آفریقا] سفر کنند. هرچند این قسمت به صورت عمدی آرام و بی‌هیجان است، اما دوستی و همبستگی بین آن‌ها به سطحی بی‌سابقه رسید؛ بنابراین، هر کسی که انتظار یک قسمت پر از اتفاقات هیجان‌انگیز مثل انتقام‌جویان: آخر بازی را دارد، ممکن است ناامید شود.

در این قسمت، مجریان برنامه به زیمبابوه و بوتسوانا سفر کرده‌اند. «ویلمن» افزود که این سفر برای سه مجری برنامه نوستالژیک خواهد بود و نشان‌دهنده ارتباط عمیق 22 ساله آن‌هاست. در این قسمت، مجریان به شوخی درباره آینده خود صحبت و پیش‌بینی می‌کنند که «هموند» به یک ستاره پانتومیم تبدیل خواهد شد.

«کلارکسون»، «هموند» و «می»، برنامه تور بزرگ را در سال 2016 پس از جدایی از بی‌بی‌سی و برنامه تخت گاز آغاز کردند. آن‌ها از سال 2002 مجریان این برنامه بودند و پس از ماجرای معروفی که در آن «کلارکسون» به یکی از تهیه‌کنندگان ضربه زد، از بی‌بی‌سی اخراج شدند.

«کلارکسون» در مصاحبه‌ای با تایمز در سال گذشته اعلام کرده بود:

من بیش از هر کسی خودروهای مختلف را رانده‌ام. هر کاری که می‌توان با خودرو انجام داد را کرده‌ام. وقتی به آینده نگاه می‌کنیم، تنها شانه بالا می‌اندازیم و مطمئن نیستیم که باید چه کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به اتمام رسیدن این برنامه جذاب چیست؟ آیا شما از طرفداران برنامه تور بزرگ بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *