نقد و نمرات اولیه فیلم The Crow منتشر شد

اخیراً نقد و نمرات اولیه فیلم The Crow (کلاغ)، یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2024 که ژانر ابرقهرمانی دارد منتشر شد که ظاهراً ناامیدکننده بوده است.

کلاغ یک فیلم گوتیک ابرقهرمانی محصول سال 2024 به کارگردانی «روپرت سندرز» و به نویسندگی «زک بیلین» و «ویلیام اشنایدر» است. این فیلم یک بازسازی از مجموعه فیلم‌های کلاغ به شمار می‌رود و پنجمین فیلم در این فرنچایز محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم The Crow

فیلم کلاغ دومین اثری است که پس از فیلم سال 1994، مستقیماً از سری کتاب‌های کمیک کلاغ، نوشته «جیمز اوبار» در سال 1989 اقتباس شده است. در این فیلم، «بیل اسکارشگورد» در نقش «اریک» یا همان «کلاغ»، مردی که پس از مرگ خود و نامزدش که توسط «توئیگز» بازی می‌شود، برای انتقام گرفتن زنده می‌شود، به ایفای نقش می‌پردازد.

نمرات اولیه فیلم The Crow

فیلم The Crow در وب سایت Metacritic نمره 29 از 100، در وب سایت Rotten Tomatoes نمره 21 از 100 و در وب سایت IMDB نمره 5.1 از 10 دریافت کرده است. برخی از نظرات منتقدان در مورد این فیلم را مشاهده کنید:

The Associated Press / مارک کندی: 63

در تلاش خود برای احیای قهرمان فرقه‌ای کمیک‌ها و فیلم‌ها، زیبایی زیادی به ما داده است، اما به قیمت از دست دادن عمق یا انسجام.

Collider / ترز لاسون: 50

فیلم کلاغ با بحران هویت دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل تلاش برای انجام کارهای زیاد، در نهایت نتوانسته است به روایت اصلی خود خدمت کند.

TheWrap / ویلیام بیبیانی: 35

وقتی سادگی احساسی داستانی مانند کلاغ را برای تاکید بر طرح داستانی سرکوب می‌کنید، آن طرح باید منطقی باشد. اما در اینجا چنین نیست. این فیلم قوانین گیج‌کننده و یک زمان‌بندی مبهم دارد و هیچ چیزی به نظر مهم نمی‌آید.

The New York Times / براندون یو: 30

در نهایت، آنچه این نسخه که به کارگردانی روپرت سندرز ساخته شده است، از نظر معنوی از آن نشأت می‌گیرد، نه فیلم است و نه کمیک، بلکه تصویری تخت و سطحی است که فیلم اصلی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Crow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *